۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۰۸

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

برداشت کنندگان نجومی از بیت المال باید شلاق زده شوند

برداشت کنندگان نجومی از بیت المال باید شلاق زده شوند

سنندج- رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برداشت کنندگان ارقام نجومی از بیت المال باید شلاق زده شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی امروز پنجشنبه در مجمع بسیج استان کردستان در سنندج گفت: در وصیت نامه سیاسی و الهی رهبرکبیرانقلاب اسلامی ایران  دو رکن انقلاب انگیزه الهی و اجتماع مردم عنوان شده است.

وی حضور مردم در صحنه را رکن اصلی انقلاب خواند و عنوان کرد: در صحنه بودن مردم فقط راهپیمایی و انتخابات نیست بلکه یکی از ویژگی های انقلاب حضور مردم در تمامی لحظه ها و عرصه ها است.

وی یکی از شاخص های برجسته الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت  را حضور مردم در تمامی عرصه ها خواند واظهارداشت: در نظام اسلامی دولت و ملت دو مجموعه مجزا از هم نیستند و دولتمردان خدمتگزاران مردم هستند و اقشار مختلف هم باید در توسعه و پیشرفت کشور مشارکت داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: متاسفانه عده ای معتقدند مردم نباید در امور اجرایی دخالت و مشارکت داشته باشند و صاحبان این تفکرات مخالف حصور مردم درصحنه هستند و آنها را مزاحم می دانند.

سردارنقدی اضافه کرد: عده مذکور اگر صحبت از حضور و مشارکت مردم می کنند تنها منظورشان جمعی خاص از سرمایه گذاران است.

وی بیان کرد: این گروه و جماعت برداشت نجومی از بیت المال را برای خود به عنوان حقی قائل هستند در حالی که باید این افراد را شلاق زد.

وی با اشاره به اینکه مهمترین سند زیربنایی انقلاب اسلامی نامه امیرالمومنین به مالک اشتر است، افزود: در این عهدنامه تاکید شده که خائنین به بیت المال را باید تنبیه بدنی و آنها را خار و ذلیل  کرد  و این تجویزی برای حکومت های اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشوریکی از ویژگی های مدیریت اسلامی را عدم تمرکز ذکرو بیان کرد:اهالی هر منطقه ای از پتانسیل ها و فرصت هایی که در محل سکونتشان وجود دارد، اطلاع و آگاهی کامل دارند و مدیران و مسئولان مرکز از چنین ظرفیت هایی بی اطلاع اند لذا مدیریت در این رابطه نباید در مرکز کشور متمرکزباشد.

سردار نقدی  اظهارداشت: فلسفه مجامع بسیج شناسایی ظرفیت ها، فرصت ها، موانع و چگونگی استفاده از فرصت ها برای رفع موانع است نه مطالبه گری از دیگران.

وی ادامه داد: ۳۰ درصد رسالت مجمع بسیج استان ها باید مطالبه گری باشد و ۷۰ درصد آن باید کار و برنامه ریزی باشد.

وی با بیان اینکه بسیاری از روستاهای خالی از سکنه ظرفیت احیا دارند، اضافه کرد: بسیجیان عضو مجمع باید مطالبه فنی و تخصصی از مسئولان داشته باشند و مطالبات کلی را به دانشگاه ها واگذار کنند.

فرهنگ مردم کردستان برای دشمنان خطرساز است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: در این منطقه فرهنگ آن بسیار حائز اهمیت است و این مهم برای دشمن خطرسازاست و به همین دلیل تخریب فرهنگ غنی این منطقه در دستورکار استکبار قرار گرفته است.

سردار نقدی بیان کرد: دشمنان با ترویج فساد و بی بندوباری با استفاده از کانال های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی درصدد نابودی فرهنگ این منطقه هستند.

وی با اشاره به اینکه هر سال صدها نفراز اشرار و قاچقاچیان مواد مخدر در ایران زخمی و اعدام می شوند، افزود: با وجود اینکه ایران یکی از کشورهای خطرناک و نا امن در زمینه مواد مخدر است ولی همچنان شاهد قاچاق در این خصوص هستیم و این نشان می دهد که مواد مخدر توطئه  دشمنان برای ضربه زدن به کشورمان است.

وی با بیان اینکه در اروپا مواد مخدر ۵۰ برابر کشورما گران تر به فروش می رسد، اظهارداشت: علت این مسئله این است که ترویج مواد مخدر در ایران ماموریت استکبار جهانی است و در این راستا به سود و زیان فکر نمی کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اضافه کرد: ساخت کارخانه های تولید مشروبات الکی در کشورهای همسایه ما به منظور آلوده کردن جوانان ایرانی به ویژه جوانان کُرد انجام می شود تا دیگر در این مرزوبوم مردان استقامت و شیرزنان ایستادگی رشد و پرورش نیابند.

سردار نقدی عنوان کرد: اولین خطری که منطقه کردستان را تهدید می کند قاچاق مشروبات الکلی و ایجاد و ترویج خانه های فساد و بدحجابی بانوان است.

وی اظهارداشت: بعد از برجام استکبار جهانی دو میلیارد دلار را برای تغییر نظام ایران و چند کشور دیگر مصوب کرده است لذا بسیج باید احساس مسئولیت کند و در زمینه آگاهی بخشی به جوانان بیشتر از گذشته تلاش کند.

وی با بیان اینکه توطئه ها و فتنه های دشمنان همواره با وحدت ملی شکست خورده و خواهد خورد، بیان کرد: دشمنان چون از وحدت ملی صدمه دیدند لذا گروهک های تکفیری را به منظور ایجاد تفرقه در میان مسلمانان ایجاد کردند.

کد خبر 3764614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha