۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۳۹

رئیس مجمع نمایندگان کرمان:

کرمان به هشت منطقه اقتصاد مقاومتی تقسیم شده است

کرمان به هشت منطقه اقتصاد مقاومتی تقسیم شده است

کرمان - رئیس مجمع نمایندگان کرمان از تقسیم کرمان به هشت منطقه اقتصاد مقاومتی خبر داد.

حسین امیری در گفتگو با مهر اظهارداشت:  خوشبختانه با اقداماتی که استاندار کرمان از ابتدای مسئولیت خود در استان کرمان به کار گرفته است، عملا اقتصاد مقاومتی در استان کرمان از ابتدای دولت کنونی در کرمان با جدیدت دنبال شده است.

وی افزود: جذب سرمایه و حمایت از سرمایه گذاران یکی از دستورکارهای مدیریت استان کرمان است که در این زمینه نمایندگان استان کرمان در مجلس نیز پای کار هستند و همکاری و همراهی لازم را با مردم دارند.

وی گفت: کرمان بزرگترین استان کشور است و از قابلیت های کشاورزی، معدنی و صنعتی فراوانی برخوردار است و باید در زمینه توسعه اقتصاد غیر نفتی از همه داشته هایمان استفاده کنیم.

امیری ادامه داد: باید با توسعه زمانه های خلق ثروت از خام فروشی در کرمان به شدت جلوگیری کنیم و به خصوص در زمینه مواد معدنی و صنعت باید چرخه های موجود کامل و حمایت شود تا زمینه اشتغال و توسعه در کرمان بیش از گذشته فراهم شود.

وی با اشاره به تقسیم بندی شهرستان های کرمان به هشت منطقه اقتصاد مقاومتی افزود: شاهد هستیم که در هر منطقه بنا به پتانسیل های بومی هر شهرستان اقدامات قابل توجهی در دستور کار قرار دارد.

وی از مردم و مسئولان استان کرمان خواست با اتحاد و همدلی زمینه پیشرفت استان را فراهم کنند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان گفت: سرمایه گذاری و جذب سرمایه در کرمان به خوبی در حال انجام است و میلیاردها تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در کرمان کلید خورده است و باز هم از سرمایه گذاران دعوت می کنیم برای اجرای طرح های اقتصادی به استان کرمان توجه ویژه داشته باشند.

کد خبر 3764847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha