۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۴۶

نماینده ولی فقیه در مازندران:

املاک و فیش های نجومی مردم را بدبین کرده است

املاک و فیش های نجومی مردم را بدبین کرده است

ساری - نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از فیش های نجومی یادآور شد: املاک و فیش‌های نجومی مردم را بدبین کرده و نشانه آن است که از تقوا فاصله گرفته‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نمازجمعه ساری، در بخشی ازسخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محراب و شهید مدنی افزود: راه و سیره شهدای محراب برای نسل جوان جامعه باید تببین و معرفی شود.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را در تقویت باورهای دینی و اعتقادی مردم مؤثر دانست و گفت: شهدای محراب نقش اساسی در تحکیم پایه‌های انقلاب اسلامی داشته‌اند.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا تصریح کرد: فاجعه منا که از سوی حکومت فاسد آل سعود ایجاد شده هیچگاه فراموش نمی‌شود و امیدواریم روزی انتقام این جنایتشان را پس دهند.

امام جمعه ساری با اشاره به حمله عربستان به کشورهای اسلامی عنوان کرد: ثروت‌های عربستان در مسیر نادرست هزینه می‌شود و جنایات آل سعود و آل یهود هیچگاه از ذهن مسلمان فراموش نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران به برداشت محصولات کشاورزی از جمله برنج اشاره و اضافه کرد: قاطی کردن برنج طارم بابرنج نامرغوب کار پسندیده ای نیست و باید پرهیز شود.

امام جمعه ساری بر لزوم تقویت صنایع داخلی تاکید کرد و گفت: برخی از مردم با وام گرفتن نسبت به خرید خودروهای بی کیفیت خارجی اقدام می‌کنند که این مسئله به صلاح جامعه نیست.

وی به بحران و توفان هفته اخیر در استان اشاره و اضافه کرد: متاسفانه برخی از مسئولان در مواقع بحران فقط وعده می‌دهند و بعد به آن عمل نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، خواهان جبران خسارت ۱۷۰ میلیارد تومانی توفان اخیر و خسارت‌های بحران برف حدود سه سال قبل در غرب مازندران شد.

نمازگزاران مناطق مختلف مازندران با حضور در راهپیمایی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا، جنایات آل سعود را در به شهادت رساندن رائران بیت الله الحرام محکوم کردند.

۴۸ زائر مازندرانی سال گذشته در فاجعه منا به شهادت رسیدند.

کد خبر 3765169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha