۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۲۰

فرمانده سپاه ناحیه اهر:

واقعه غدیر برای دومین بار در شهرستان اهر بازسازی می‌شود

واقعه غدیر برای دومین بار در شهرستان اهر بازسازی می‌شود

اهر- فرمانده سپاه ناحیه اهر از بازسازی واقعه غدیر برای دومین بار در شهرستان اهر خبر داد.

سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: با توجه به اینکه واقع غدیر یکی از مسائل مهم در جهان اسلام است وقتی‌که رسالت پیامبر (ص) از طرف خداوند ابلاغ و ایشان به‌عنوان رسول مکرم اسلام مأموریت نبین مبعوث شدند در آخر عمر خویش مأموریتی برای پایان رسالت خود از سوی خداوند دریافت نمود.

وی افزود: معرفی حضرت علی (ع) درواقع غدیر از سوی پیامبر (ص) به‌عنوان جانشین بعد از پیامبر در حجة الوداع به‌عنوان آخرین مأموریت ایشان انجام شد و پیامبر (ص) فرمودند تا این واقعه بعد از ایشان نسل به نسل بازگو شود تا هیچ شک و شبهه‌ای برای آیندگان باقی نماند.

فرمانده سپاه ناحیه اهر بابیان اینکه سپاه ناحیه اهر برای بار دوم واقعه غدیر را بازسازی خواهد کرد گفت: سپاه پاسداران در راستای انجام مأموریت‌های بومی محلی خود بازسازی واقعه غدیر را برای بار دوم انجام خواهد داد تا مردم مسلمان منطقه دوباره با واقعه غدیر آشنایی بیشتری پیدا کنند.

ایمانی با ذکر اینکه بازسازی واقعه غدیر توسط هنرمندان بومی و برجسته شهرستان اهر انجام خواهد شد ابراز داشت: انشا الله این برنامه در آخرین روز دهه امامت و ولایت و مصادف با سه‌شنبه ۳۰ شهریورماه ۹۵ و روز عید سعید غدیر در منطقه عمومی شهرک صنعتی انجام می‌شود.

وی به مشارکت تمامی ادارات و نهادهای شهرستانی در بازسازی واقعه غدیر نیز اشاره کرد و عنوان داشت: امام‌جمعه، فرماندار، مجموعه ادارات و نهادهای شهرستان در این امر مشارکت کرده و به برگزاری هر چه باکیفیت‌تر این برنامه کمک خواهد کرد همچنین جا دارد از تمامی عزیزانی که در اولین بازسازی واقعه غدیر کمک و همکاری کردند تقدیر و تشکر کنم.

کد خبر 3769744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha