۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۱۵

رئیس خانه صنعت یزد خبر داد:

نقش آفرینی خانه صنعت در ۸ کارگروه ستاد اقتصاد مقاومتی

نقش آفرینی خانه صنعت در ۸ کارگروه ستاد اقتصاد مقاومتی

یزد- رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت یزد از نقش آفرینی این خانه در هشت کارگروه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی خبر داد.

سید علی اکبر کلانتر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو توجه به تولید در بخش خصوصی است، اظهار کرد: خانه صنعت با توجه به ماموریت ها و وظایفی که برای کارگروه های ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان تعریف شده، به عضویت این ستاد درآمده تا بتواند در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش آفرین باشد.

وی با بیان اینکه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی با ۹ کارگروه در استان فعالیت دارد، عنوان کرد: با توجه به ماموریت های تعریف شده، حضور خانه صنعت، معدن و تجارت یزد تنها در یک کارگروه موثر نبود اما در سایر کارگروه ها عضویت دارد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت یزد اضافه کرد: کارگروه ارتقا بهره وری، کارگروه برون گرایی و توسعه صادرات غیر نفتی، کارگروه درون زایی و افزایش توان تولید ملی، کارگروه برقراری انضباط مالی و قطع وابستگی بودجه به نفت از جمله کارگروه هایی است که خانه صنعت در آن عضو است.

وی با اشاره به نقش واحدهای دانش بنیان در تولید ثروت و ایجاد ارزش افزوده و اشتغالزایی گفت: خانه صنعت نیز با توج به نقشی که در توسعه دانش بنیان دارد در کارگروه توسعه اقتصاد دانش بنیان عضو شده است.

کلانتر ادامه داد: این خانه که نماد فعالیت های بخش خصوصی در اقتصاد است در کارگروه گفتمان سازی و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی و کارگروه مردمی کردن اقتصاد نیز عضو شده است.

وی از لازمه های اقتصاد سالام و موثر در کشور را لزوم شفافیت در اقتصاد دانست و بیان داشت: خانه صنعت یزد در کارگروه شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد نیز به انجام ماموریت ها و وظایف تعریف شده خواهد پرداخت.

کد خبر 3770150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha