۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۲۰:۱۷

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

ساختار درونی کشور باید قوی شود/ایجاد امید در جامعه صورت بگیرد

ساختار درونی کشور باید قوی شود/ایجاد امید در جامعه صورت بگیرد

شهرکرد- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: باید ساختار درونی کشور را قوی کنیم که دیگران وابسته ما شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین دهقان عصر شنبه در جریان سفر یک روزه به چهارمحال و بختیاری در شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اندیشمندان حوزه اقتصاد باید به بندها و وظایف حوزه سیاسی توجه ویژه داشته باشند چرا که در همین سیاست ها همه لازمه ها و اختیارات مشخص شده است.  

وی با بیان اینکه باید با تلاش و کوشش یک گام به جلو حرکت کنیم و نباید با وجود مشکلات گام به عقب برداریم و ناامید شویم، ادامه داد: همه باید با عقلانیت و تدبیر و برنامه‌ریزی به سمت اجرایی سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: اگر نقشی برای مردم تعریف می کنیم باید توسط مسئولان بستر سازی شود و جهت دهی، راهنمایی و حمایت ها انجام شود که مردم با موفقیت مسیر را طی کنند.

وی گفت:  باید ساختار درونی کشور را قوی کنیم که دیگران وابسته ما شوند.

وی تاکید کرد: اقتصاد یک اقتصاد پیوسته است، مرزی نمی شناسد و باید کالایی عرضه کنیم که قیمت پایین و کیفیت بالاتر نسبت به دیگر کالاهای خارجی داشته باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: باید ظرفیت های داخلی را به کار بگیریم اصلاح کنیم و در مسیر توسعه و پیشرفت کشور با تمام وجود کار کنیم.

 وی بیان کرد: قانون ها باید طوری باشد که تصمیمات مبنی بر عقلانیت باشد و ایجاد امید در جامعه صورت بگیرد و یاس و ناامیدی ریشه کن شوند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یادآور شد: واقعیت ها و عملکرد های نظام باید بیان و جدی پیگیری شود و نتایج به ملت گفته شود.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان های امن کشور است که کمتر مشکلی در حوزه اجتماعی دارد.

اردشیر نوریان تاکید کرد: زمینه مدیریت صحیح آب باید فراهم شود.

وی گفت: هم اکنون استان چهارمحال و بختیاری با مشکلات آب روبرو شده است و بسیاری از دشت های این استان خشک شده است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید اعتبارات مناسب در راستای جلوگیری از خشکسالی در این استان اختصاص یابد.

کد خبر 3784406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بینشان ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
      0 0
      دخالت در حوزه سیاست و اقتصاد کشور در حوزه نظامی ها نیست.