۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰

فرماندار رامشیر:

وقفی بودن اراضی رامشیر مهمترین مشکل شهرستان است

وقفی بودن اراضی رامشیر مهمترین مشکل شهرستان است

رامشیر ـ فرماندار رامشیر گفت: وقفی بودن اراضی رامشیر مهمترین مشکل شهرستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فیوضی پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه بررسی موضوع اراضی اوقافی شهرستان رامشیر که با حضور مقامات کشوری، استانی، محلی و جمعی از معتمدین شهرستان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامشیر برگزار شد، به سابقه وقفی بودن اراضی شهرستان اشاره کرد و افزود: بعد از برگزاری چندید جلسه در فرمانداری و مرکز استان متاسفانه تاکنون نتیجه ای حاصل نشده و کماکان این مشکل به قوت خود باقی مانده است.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۵ به سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری و شعار دولت تدبیر و امید اظهار امیدواری کرد که در این جلسه در خصوص مشکل وقفی بودن اراضی رامشیر با حضور مقامات کشوری و استانی تدبیری اندیشیده شود و با یک اقدام و عمل مناسب، مهم ترین مشکل شهرستان به نحو احسن حل شود.

 در ادامه جلسه، امام جمعه رامشیر نیز با اشاره به محروم بودن شهرستان، وقفی بودن اراضی شهرستان را یکی از دلایل محروم ماندن شهرستان عنوان کرد و خواستار حل این مشکل در شهرستان شد.

حجت الاسلام معرف، یکی از دلایل بالا بودن آمار بیکاری جوانان شهرستان را وقفی بودن اراضی رامشیر عنوان کرد و یادآور شد: امیدواریم با حضور مسئولان کشوری و استانی مشکل وقفی بودن اراضی شهرستان حل شود تا زمینه جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال در شهرستان بیش از پیش فراهم شود.

به گزارش مهر، در این جلسه، مومن زاده معاون پارلمانی سازمان اوقاف، حجت الاسلام والمسلمین خشنودی مدیرکل امور حقوقی سازمان اوقاف، رشوند مشاور سازمان اوقاف، مهندس خبیر معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان، حجت الاسلام طباطبایی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان، حجت الاسلام معرف امام جمعه شهرستان، اقبال محمدیان نماینده مردم رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی و معتمدین رامشیر حضور داشتند.

کد خبر 3784863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha