۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۴۵

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان خبر داد:

صرف ۳ میلیاردریال اعتبار برای مرمت آستان امامزاده محسن(ع) همدان

صرف ۳ میلیاردریال اعتبار برای مرمت آستان امامزاده محسن(ع) همدان

همدان - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: ۳ میلیارد ریال برای خاکبرداری، زهکشی، طراحی و ساخت دیواره برشی حجره‌های آستان امامزاده محسن(ع) همدان و مرمت آن هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه همدان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی با اشاره به اقدامات عمرانی انجام شده در سطح بقاع متبرکه و مساجد همدان، اظهار داشت: کف‌سازی آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) به مساحت یک‌هزار و ۴۰۰ متر مربع و با یک میلیارد ریال هزینه انجام شد.

وی با اشاره به تکمیل سفت‌کاری و ایزوگام بام آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) با ۵۰۰ میلیون ریال، ادامه داد: اقدامات عمرانی خوبی در آستان مقدس خاتونیه همدان انجام شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه تکمیل و نوسازی امامزاده خاتونیه(س) با هزینه‌ای افزون بر ۱۰۰ میلیون ریال انجام شده است، ادامه داد: این بقعه متبرکه با ۸۰ میلیون ریال هزینه به دوربین مداربسته مجهز شده است.

وی با بیان اینکه درب ورودی آقایان برای امامزاده خاتونیه(س) با ۳۰ میلیون ریال هزینه تعبیه شده است، بیان کرد: با ۲۰۰ میلیون ریال هزینه نورپردازی داخلی و مفروش کردن امامزاده خاتونیه اجرا شده است.

حسینی با اشاره به اجرای بندکشی و عایق‌بندی گنبد امامزاده خضر با ۴۰ میلیون ریال هزینه، افزود: ۴۰ میلیون ریال نیز برای اجرای سنگ‌کاری دیوار محوطه امامزاده خضر هزینه شده است.

وی با اشاره به اجرای بندکشی و روکش نانو در گنبد امامزاده محسن(ع) با ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار، تاکید کرد: ۳ میلیارد ریال برای خاکبرداری، زه‌کشی، طراحی و ساخت دیواره برشی برای حجره‌های آستان مقدس امامزاده محسن(ع)، تکمیل سقف و بتن‌ریزی تا مرحله سفت‌کاری هزینه شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به اجرای جالیز و کف‌سازی در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) به مساحت یک‌هزار متر مربع، افزود: در این راستا ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای پارتیشن در حیاط بقعه شاهزاده حسین(ع) ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، بیان کرد: بندکشی و مرمت گنبد شاهزاده حسین(ع) ۷۰۰ میلیون ریال هزینه در بر داشته است.

حسینی اظهار داشت: برای اجرای کتیبه چوبی در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) ۱۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

کد خبر 3841403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha