۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲

بنابر ابلاغ کمیته داوران رخ داد؛

قضاوت داوران کردستانی در لیگ های فوتبال و فوتسال کشور

قضاوت داوران کردستانی در لیگ های فوتبال و فوتسال کشور

سنندج - بنابر ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال داوران کردستانی در رقابت های فوتبال و فوتسال باشگاه های کشور قضاوت چند بازی را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ های فوتبال و فوتسال کشور از روز جمعه ۱۵ بهمن ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه ادامه دارد.

در این مسابقات بنابر ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال داوران کردستانی قضاوت دیدار هایی از لیگ های فوتبال و فوتسال را بر عهده دارند.

در لیگ برتر فوتبال بانوان جام کوثر، سرور ساعدی داور کردستانی در روز جمعه ۱۵ بهمن ماه داور دیدار ذوب آهن اصفهان و قشقایی شیراز بود و در ادامه این رقابت ها این بانوی کردستانی در بازی میان همیاری آذربایجان غربی و ذوب آهن اصفهان که در روز پنج شنبه ۲۱ بهمن ماه در ورزشگاه تختی شهر ارومیه برگزار شد، داور چهارم این دیدار بود.

در لیگ دسته یک جام آزادگان، نفت مسجد سلیمان و اسقلال اهواز در روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه در حالی در وزشگاه شهید بهنام محمدی خوزستان به مصاف هم رفتند که اشکان رضایی مقدم داور کردستانی قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

در لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس، تراکتور سازی تبریز و ذوب آهن اصفهان روز شنبه ۲۳ بهمن ماه در ورزشگاه یادرگار امام شهر تبریز به مصاف هم می روند و شاهو اصلانی داور صاحب نام کردستانی در این دیدار داور چهارم است.

با توجه به ابلاغ کمیته داوران، داوران کردستانی از قضاوت در لیگ دسته یک فوتسال به نصیب نماندند و در دیدار میان تیم های شهرداری رشت و مقاومت تهران که روز یک شنبه ۲۴ بهمن ماه در سالن شهرداری شهر رشت برگزار می شود، علی قریشی به عنوان ناظر داوری، عرفان زندی داور سوم و سیروان حسن خانپور تحت عنوان وقت نگه دار انتخاب شده اند.

در مرحله دوم لیگ دسته سه فوتبال آقایان در دیدار ملی پوشان تبریز و مقاومت تهران که روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه در ورزشگاه مرزداران تبریز برگزار می شود فرزاد منصوری، مهدی مرادیانی و محسن مشاکی تیم داوری از کردستان هستند که قضاوت این بازی را بر عهده دارند.

همچنین در لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان، شاهو اصلانی، کورش کریمی و هیوا بهمنی قضاوت دیدار تیم های خیبر خرم آباد و نساجی مازندران را که روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه در خرم آباد برگزار می شود را بر عهده دارند.

کد خبر 3903756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha