۲۵ مهر ۱۳۸۵، ۲۲:۳۴

/هفته ششم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر/

بادامكي دقيقه 90 ناجي پرسپوليس شد / ياران دايي يك دقيقه براي شكست پرسپوليس كم آوردند

بادامكي دقيقه 90 ناجي پرسپوليس شد / ياران دايي يك دقيقه براي شكست پرسپوليس كم آوردند

حسين بادامكي با گل دقيقه 90 خود ناجي تيم 10 نفره پرسپوليس شد تا ديدار تماشايي تيم هاي پرسپوليس و سايپا با تساوي به پايان برسد .

به گزارش خبرنگار"مهر" دو تيم كه نيمه اول را با تساوي 1-1 به پايان برده بودند در نيمه دوم فوتبالي پرافت و خيز و پرحادثه را به نمايش گذاشتند ولي درنهايت اين  تساوي 2-2 بود كه در نتيجه پاياني اين ديدار ثبت شد . 


پرسپوليس در ابتداي نيمه دوم دو بار توسط بادامكي به شدت دروازه سايپا را تهديد كرد كه بار اول تير دروازه و بار دوم خروج به موقع رحمان احمدي دروازه سايپا را بسته نگه داشت .

در دقيقه 61 و برخلاف جريان بازي ، احمد مومن زاده روي خطاي فرشيد كريمي دروازه بان پرسپوليس درون محوطه جريمه واژگون شد كه سعيد مظفري داور اين ديدار ضمن اعلام ضربه پنالتي ، دروازه بان پرسپوليس را از زمين اخراج كرد .

با اخراج كريمي ، دنيزلي به ناچار مهرداد اولادي را از خط حمله بيرون كشيد و به جاي او "عليرضا حقيقي" دروازه ذخيره تيمش را در نخستين حضورش در مسابقات ليگ برتر به ميدان فرستاد تا مقابل ضربه پنالتي علي دايي بايستد . 

ضربه پنالتي علي دايي در دقيقه 63 را عليرضا حقيقي جوان با واكنشي تماشايي مهار كرد تا خيلي زود نام خود را در فوتبال كشور بر سر زبانها بيندازد . 

دروازه بان پرسپوليس با اين پنالتي روحيه تازه اي به بازيكنان تيمش بخشيد تا با وجود يك بازيكن كمتر همچنان فوتبال هجومي را به نمايش بگذارند .

دوندگي خط مياني و بازي تك ضرب مهاجمان پرسپوليس در ادامه موقعيت هاي خطرناكي را روي دروازه سايپا و رحمان احمدي خلق كرد .

دقيقه 69 معدنچي در يك رفت و برگشت در عمق دفاع سايپا مي توانست زننده گل برتري تيمش باشد ولي ضربه ناباورانه او به بالاي دروازه رفت . او دقايقي بعد با دروازه بان سايپا تك به تك شد كه خروج رحمان احمدي بازهم مهاجم پرسپوليس را ناكام گذاشت .

در ادامه اين تيم سايپا بود كه با به ميدان فرستاد داريوش يزداني و محسن خليلي بر فشار حملات خود افزود . دقيقه 79 ضربه خليلي روي موقعيت سازي علي دايي را عليرضا حقيقي دروازه بان پرسپوليس به زيبايي به كرنر فرستاد .

سايپا در دقيقه 82 سرانجام به گل دوم خود دست يافت . ارسال يك توپ بلند از سوي داريوش يزداني روي تير دوم دور از دستان دروازه بان پرسپوليس با پرواز تماشايي علي دايي گل برتري سايپا را رقم زد تا مربي- بازيكن سايپا پنالتي از دست داده اش را با اين گل جبران كند و شبي بياد ماندني را در دوران بازيگري اش ثبت كند . 

پرسپوليس كه با يك يار كمتر چيزي براي از دست دادن نداشت در دقايق پاياني بي مهابا به دروازه سايپا حمله كرد كه يكبار در دقيقه 84 حميد رضا رجبي هافبك چپ سايپا ضربه بادامكي را از روي خط دروازه برگشت داد .

سرخپوشان در واپسين دقايق وقت هاي اضافه سرانجام مزد تداوم حملات خود را گرفتند و بادامكي از درون محوطه جريمه گل تساوي بخش سرخپوشان را وارد دروازه سايپا كرد تا عدالت در اين مسابقه اجرا شود و دو تيم با تقسيم امتيازات به اين ديدار جذاب و تماشايي پايان دهند .

در نيمه دوم اين ديدارمهرزاد معدنچي و الونگ الونگ از داور كارت زرد دريافت كردند .       

کد خبر 395181

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha