۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۵۹

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میامی:

۸۰ جلسه قرآن خانگی ویژه ماه رمضان در میامی ساماندهی شدند

۸۰ جلسه قرآن خانگی ویژه ماه رمضان در میامی ساماندهی شدند

میامی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی میامی با اشاره به فعالیت ۱۸ موسسه و خانه قرآن در این شهرستان گفت: همزمان با آغاز ماه رمضان فعالیت ۸۰ جلسه قرآن خانگی نیز ساماندهی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید بخشی در نشست ظهر یکشنبه با مسئولان موسسات قرآنی و خانه های قرآنی شهری و روستایی میامی به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه ۸۰ جلسه قرآن خانگی با هدف ترویج فرهنگ دینی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در میامی شناسایی و ساماندهی شدند، بیان کرد: ویژگی مهم این جلسات قرآنی، مردمی بودن آن و برون سپاری اقدامات ترویجی تبلیغات اسلامی است که این مهم راز ماندگاری و موفقیت و حضور دائمی مردم در این برنامهها نیز محسوب می شود.

وی تامین قرآن برخی از این جلسات مردمی را به‌عنوان یکی از حمایت های سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و گفت: با توجه به اهمیت این جلسات باید کسانی که آن را مدیریت می‌کنند آگاهی کامل به این حوزه داشته و اطلاعات درست ارائه دهند و از فرصت ماه مبارک رمضان بهترین بهره را ببرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میامی همچنین گفت: ۱۳ خانه قرآن روستایی، سه خانه قرآن شهری و دو موسسه قرآنی در میامی مشغول به فعالیت هستند که در ماه مبارک رمضان کلاس‌های مختلفی اعم از روخوانی و روانخوانی، تفسیر، تجوید و تصحیح قرائت نماز برگزار می‌کنند.

کد خبر 3990671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha