۷۵ اتوبوس حامل عناصر مسلح و خانواده‌هایشان راهی سوریه شد

۷۵ اتوبوس حامل عناصر مسلح و خانواده‌هایشان راهی سوریه شد

در راستای اجرای مرحله دوم عملیات تبادل اسرا و انتقال عناصر گروه های تروریستی و خانواده هایشان از لبنان به سوریه، ۷۵ اتوبوس حامل عناصر تروریستی دشت های عرسال را به مقصد سوریه ترک کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری «المیادین»، ۷۵ اتوبوس حامل تروریست های مسلح و خانواده هایشان دشت های عرسال را به سوی سوریه ترک کرده است.

پیشتر واحد رسانه ای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد که مرحله دوم عملیات تبادل اسرا با گروه تروریستی جبهه النصره صبح دوشنبه با خروج عناصر مسلح این گروه تروریستی و خانواده های آنها که بالغ بر ۹ هزار نفر هستند، آغاز خواهد شد. مرحله اول توافق میان حزب‌ الله و جبهه النصره صبح روز یکشنبه (دیروز) وارد فاز اجرایی شد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نیروهای مقاومت تدارک لازم برای انتقال عناصر مسلح گروه های تروریستی از عرسال را اندیشیده اند و ارتش سوریه نیز اقدامات لازم را در خصوص ورود اتوبوس های حامل عناصر تروریستی و خانواده هایشان اتخاذ کرده است.

بر اساس این خبر تعداد افرادی که خواستار ترک اردوگاه های آوارگان سوری در دشت های عرسال و انتقال به ادلب سوریه هستند رو به افزایش است، در حاشیه عملیات تبادل پیکر نیروهای حزب الله با اجساد تروریست های جبهه النصره درگیری مسلحانه میان عناصر مسلح در اردوگاه های آوارگان سوری در خصوص اجساد کشته های جبهه النصره صورت گرفته است.

کد خبر 4046195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha