۴ شهریور ۱۳۹۶، ۸:۳۵

مسابقات رزمی گیلما قهرمانی کشور در ساوه پایان یافت

مسابقات رزمی گیلما قهرمانی کشور در ساوه پایان یافت

ساوه- مسابقات قهرمانی کشوری ورزش رزمی گیلما به میزبانی ساوه برگزار شد و استان مرکزی در این مسابقات به چهار مقام تیمی برتر دست یافت.

مسعود آقازیارتی، رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات قهرمانی رزمی کشوری گیلما در دو بخش آقایان و بانوان روز جمعه در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به میزبانی ساوه با شناخت تیم های برتر پایان یافت.

وی افزود: در این رقابت ها ۷۴ ورزشکار در بخش بانوان از هفت استان کشور و ۱۴۱ نفر نیز در بخش آقایان از ده استان کشور حضور داشتند.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان مرکزی بیان داشت: در پایان رقابت ها در رده سنی جوانان آقایان تیم مرکزی الف بر سکوی نخست ایستاد، گیلان نایب قهرمان شد و مرکزی ب در جایگاه سوم قرار گرفت.

آقازیارتی خاطرنشان ساخت: همچنین در رده سنی بزرگسالان آقایان هم، گیلان به برتری دست یافت، تهران الف بر سکوی دوم ایستاد و مرکزی سوم شد.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان مرکزی ادامه داد: در رده سنی بزرگسالان  بانوان هم، مازندران قهرمان شد، تهران مقام دوم را کسب کرد و گیلان سوم شد و در رده سنی جوانان بانوان، مرکزی بر سکوی اول ایستاد، گیلان به نایب قهرمانی دست یافت و تهران به مقام سوم راضی شد.

وی تصریح کرد: ۲۷ داور شامل ده داور در بخش بانوان و ۱۷ داور در بخش آقایان قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند .

کد خبر 4069162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha