۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۴۸

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان زنجان:

هیئت نابینایان و کم بینایان زنجان مشکل اسپانسر دارد

هیئت نابینایان و کم بینایان زنجان مشکل اسپانسر دارد

زنجان-رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان زنجان گفت: هیئت نابینایان و کم بینایان زنجان مشکل اسپانسر دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی قیداری ظهر سه شنبه در مجمع  فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان، افزود: این هیئت طی سال‌های گذشته عناوین بسیار خوبی را در سطح ملی کسب کرده است و باید این موفقیت ها تقویت شود. 

وی اظهار کرد: طی چهار سال گذشته  ۶۳ مدال  در رشته‌های مختلف  توسط ورزشکاران کم بینا و نابینا در استان زنجان کسب شده  که ۴۵ مدال طلا،۱۸ نقره و ۲۴ مدال برنز بوده و در بخش بانوان هم ۸۴ مدال کسب شده است. 

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان زنجان  گفت: یکی از رسالت‌های مهم سازمان بهزیستی تشویق  معلولان به ورزش است و باید ۲ هزار نفر نابینا و کم بینا به ورزش سوق داده شوند. 

وی نبود اسپانسر را مشکل جدی این هیات عنوان کرد و افزود:  نبود حمایت مالی از ورزش‌های نابینایان و کم بینایان  مشکل مهمی است. 

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان زنجان تصریح کرد: ارائه آموزش‌های مختلف در رشته‌های ورزشی از برنامه‌های مهم هیئت است تا این رشته‌ ورزشی هرچه بیشتر توسعه یابد. 

محمدی قیداری افزود: استعدادیابی در رشته‌های مختلف از برنامه‌های اصلی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان بوده و در راستای توجه به شهرستان‌ها هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان شهرستان خدابنده راه‌اندازی شده است.

وی ابراز کرد: رشته فوتبال نابینایان و کم بینایان استان زنجان راه‌اندازی شده  وبرای توسعه و پیشرفت این ورزش نیاز به زمین استاندارد داریم که نیاز به بودجه ۲۵۰ میلیون تومانی است که باید همکاری لازم انجام شود.

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان زنجان افزود: گسترش هیئت‌های شهرستانی و ایجاد هیئت‌های ابهر و خرم‌دره در دستور کار قرار دارد و تلاش لازم را داریم. 

محمدی قیداری ابراز کرد: استعدادهای خوبی در رشته‌های مختلف در ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان زنجان  وجود دارد که در این خصوص با آموزش پرورش استثنایی قراردادهایی منعقد شده است.

کد خبر 4073056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha