۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۳۵

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بشرویه:

۶۲ پایگاه کمک های مردم بشرویه به جشن عاطفه ها را جمع آوری می کنند

۶۲ پایگاه کمک های مردم بشرویه به جشن عاطفه ها را جمع آوری می کنند

بشرویه- رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بشرویه گفت: در جشن عاطفه های امسال در شهرستان تعداد ۲ پایگاه ثابت و حدود ۶۰ پایگاه سیار در شهرستان کمک های مردمی را جمع آوری خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، قائم عبداللهی ظهر سه شنبه در جلسه برنامه ریزی برگزاری جشن عاطفه ها در بشرویه گفت: جشن عاطفه ها امسال با شعار «مهر در انتظار همدلی» برگزار خواهد شد.

وی افزود: اشاعه فرهنگ نوع دوستی و ایجاد فضایی پرنشاط برای شروع سال تحصیلی در بین دانش آموزان و... از مهم ترین اهداف برگزاری جشن عاطفه ها است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بشرویه بیان کرد: در حال حاضر ۲۶۰ دانش آموز و ۲۰ دانشجو تحت پوشش این نهاد را در شهرستان داریم که امید است با مساعدت مردم و خیرین در آستانه سال تحصیلی هیچ دانش آموزی از کمک خیرین بی بهره نماند.

عبداللهی گفت: امسال بر طبق سیاست های این نهاد تصمیم بر کاهش پایگاه ها و چادرها در سطح شهر می باشد لذا بیشتر بایستی به سمت جمع آوری کمک ها به صورت الکترونیکی حرکت نماییم.

وی اظهار داشت: در جشن عاطفه های سال جاری تعداد دو پایگاه ثابت یکی در میدان اصلی شهر بشرویه و دیگری در مسجدجامع ارسک، ۲ پایگاه سیار و نیز ۵۰ پایگاه در سطح مدارس، ۵ پایگاه در بسیج و در مرکز نیکوکاری و بازار سنتی نیز هرکدام یک پایگاه وجود خواهد داشت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در سال ۹۵ در جشن های عاطفه ها و نیکوکاری مبلغ حدود ۱۸ میلیون تومان جمع آوری شده است.

عبداللهی افزود: در جشن احسان دانش آموزی در سال ۹۶ نیز حدود ۷ میلیون تومان جمع آوری شده است.

حجت الاسلام و المسلمین خانی کارشناس‌مذهبی کمیته امداد امام خمینی (ره) بشرویه نیز در این جلسه بیان کرد: خداوند در قران کریم میفرماید: یکی از سعادت های بزرگی که نصیب انسان ها می شود این است که توفیق احسان ونیکوکاری پیدا نماید.

وی اظهار داشت: عامل بیشتر انحرافات، کجی ها و ناهنجاری ها فقر است که نظام جمهوری اسلامی ایران تا حد امکان از طرق مختلف به دنبال مبارزه و مقابله با فقر رفته است.

حجت الاسلام خانی ادامه داد: جشن‌های نیکوکاری و عاطفه ها یکی از راه ها برای کمک به محرومین است و اینکه بتوانیم حداقل امکانات اولیه تحصیل را برای دانش آموزان محروم فراهم کنیم.

کد خبر 4085307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha