۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۲

لیگ قهرمانان اروپا؛

زیدان: چالش بزرگمان پیروزی در خانه دورتموند است

زیدان: چالش بزرگمان پیروزی در خانه دورتموند است

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل دورتموند در بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در یکی از دیدارهای حساس روز سه‌شنبه در لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال دورتموند باید در خانه به مصاف رئال مادرید برود.

با وجود این که رئال در رقابت‌های لالیگا نتایج خوبی کسب نکرده و ۷ امتیاز با بارسلونای صدرنشین فاصله دارد، زین‌الدین زیدان، سرمربی تیم اسپانیایی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: ما احساس خوبی داریم. بعد از برد خوبی که در دیدار آخر هفته داشتیم بی‌صبرانه منتظر بازی در لیگ قهرمانان هستیم.

زیدان قبول دارد که در آلمان کار سختی مقابل دورتموند دارند: در هر ورزشگاهی بازی کردن سخت است. اما در ورزشگاه دورتموند هرگز برنده نشدیم و این یک چالش برای برنده شدن است. می‌خواهیم فوتبال خوب ارائه دهیم و در نتیجه شاهد فوتبال خوبی خواهیم بود.

ستاره اسبق رئال و یوونتوس در ادامه مدعی شد درباره بازی‌‎های لیگ پیش از این بازی با بازیکنانش صحبتی نکرده است: شاید از این بازی اوضاع برایمان تغییر کند، اما هر ۳ روز ما باید خودمان را ثابت کنیم. درباره این لحظه با بازیکنان صحبت زیادی نکردم. این بازی یک بازی دیگر و حتی در رقابت‌هایی دیگر است.

صحبت‌های آخر زیدان تمجید از کاسمیرو است: او می‌تواند با کلود ماکله‌له یا دیدیه دشان مقایسه شود. هر بازیکنی که بین دفاع و حمله تعادل ایجاد کند مانند این بازیکنان کار کرده است. عملکرد او مرا متعجب نکرده است، او هر فصل بهتر هم می‎شود.

کد خبر 4098296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha