۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۹:۳۷

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه:

تکمیل ۳ طرح رزشی سوادکوه نیازمند اعتبار ۱۲ میلیارد ریالی است

تکمیل ۳ طرح رزشی سوادکوه نیازمند اعتبار ۱۲ میلیارد ریالی است

سوادکوه- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه، اعتبار مورد نیاز برای اتمام سه پروژه شاخص نیمه‌تمام ورزشی شهرستان را بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا احمدزاده، عصر سه‌شنبه، در جمع خبرنگاران شهرستان با اشاره به هفته تربیت بدنی، از برگزاری ۱۷ برنامه شاخص در این ایام در شهرستان سوادکوه خبر داد و از جمله این برنامه‌ها به اردوی یک روزه برای تمامی بانوان مربی شهرستان، کارگاه کاراته برای بانوان و مردان و همایش خانواده والیبال اشاره کرد.

احمدزاده از مراسم رونمایی پیراهن تیم فوتسال شهدا سرخکلا، تیم لیک دسته اولی استانی در این ایام خبر داد و تعداد تیم‌های کشوری در شهرستان را ۳ لیک و استانی را ۱۴ تیم برشمرد و افزود: تعداد هیئت‌های ورزشی فعال شهرستان ۳۵ هیئت بوده که نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه با بیان اینکه اعتبارات موردنیاز برای اتمام سه پروژه ورزشی شاخص شهرستان حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است، گفت: از این میزان، ۲۵۰ میلیون برای تکمیل پروژه سالن تخصصی ورزش‌های رزمی شهر پل‌سفید، ۲۵۰ میلیون برای سالن ورزشی شهر آلاشت و ۷۰۰ میلیون برای زمین فوتبال شهر زیراب است.

احمدزاده با بیان اینکه موانع مرتبط با اداره میراث فرهنگی و سازمان منابع طبیعی در خصوص زمین فوتبال شهر زیراب برطرف شده است، از پیگیری‌های انجام شده توسط نماینده مجلس و مسئولان شهرستانی برای درخواست اعتبار ۲ میلیارد تومانی از اعتبارات ملی برای پیست دو میدانی، رختکن، سکو و استانداردسازی این زمین فوتبال خبر داد و افزود: علی‌رغم پیگیری‌های انجام شده تاکنون، بازدیدی توسط بخش مالی وزارت ورزش انجام نشده است.

وی از پیگیری جهت ساخت جاده سلامت در شهر پل‌سفید و روستای کارمزد خبر داد و اعتبارات این شهرستان را در شش ماه اول سال، در بخش گسترش و نوسازی اماکن ورزشی و فضاهای روباز ورزشی ۴۵۰ میلیون تومان و در بخش تجهیز امکان ورزشی ۳۵۰ میلیون تومان برشمرد.

وی با اشاره به وجود ۱۲ سالن ورزشی دولتی و ۹ باشگاه خصوصی ورزشی در شهرستان، تعداد ورزشکاران سامان‌یافته این شهرستان را یک هزار ۵۰۰ نفر برشمرد و افزود: از این تعداد ۱۳ قهرمان بین‌المللی، ۴ قهرمان آسیایی و یک نفر قهرمان جهانی هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه با اشاره به ۱۷ شهید ورزشی شهرستان، از جمله برنامه‌های هفته تربیت بدنی در روز ۲۷ مهر ماه که با عنوان ورزش، فرهنگ ایثار و شهادت نامگذاری شده است را دیدار از خانواده‌های این شهدا و غبارروبی مزار شهدا عنوان کرد.

احمدزاده همچنین از برگزاری همایش خانواده والیبال در این هفته در شهرستان خبر داد و افزود: در این همایش از تمام خانوده والیبال شهرستان از گذشته تا کنون دعوت شده و از پیشکسوتان این عرصه تجلیل خواهد شد.

کد خبر 4117222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha