۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۴۷

امیری در جمع خبرنگاران:

تصمیم‌گیری درباره ترمیم کابینه را رئیس‌جمهور اعلام خواهد کرد

تصمیم‌گیری درباره ترمیم کابینه را رئیس‌جمهور اعلام خواهد کرد

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه ترمیم کابینه موضوعی است که شخص رئیس‌جمهور باید در موردش صحبت کند، گفت: امروز در جلسه هیئت دولت بحثی در این خصوص مطرح نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران پیرامون تغییرات در کابینه، اظهار داشت: این موضوعی است که شخص رئیس جمهور باید در موردش حرف بزند. امروز در این زمینه صحبتی نبود. اما این رئیس‌جمهور است که باید در این مورد حرف بزند که می‌تواند با چه کسانی و با چه ویژگی هایی کار کند و آن چیزی که مهم است هماهنگی و روح مسئولیت پذیری اعضای کابینه است.

وی افزود: رئیس جمهور مسائل مربوط به مجلس را از طرق مختلف مثل رسانه ها می بینند و می شنوند من هم در هیئت دولت مسائلی را مطرح می‌کنم و نظرات را انعکاس می دهم. ایشان در جریان آنچه که می گذرد، در جریان مذاکرات و مطالبات نمایندگان محترم قرار دارد و آنچه که مربوط به شخص آقای روحانی است را خودشان جمع بندی می کنند.

امیری تاکید کرد: من هیچ اطلاعی از تصمیم ایشان در زمینه ترمیم کابینه ندارم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در خصوص نامه آیت الله هاشمی شاهرودی به دبیر شورای نگهبان در مورد لایحه کنوانسیون پالرمو، اظهار داشت:‌ شورای نگهبان اظهارنظری در مورد لوایح دولت که در مجلس تصویب شده، داشته است. اظهارنظر شورای نگهبان هم اعلام و ابلاغ شده، طبقه‌بندی آن صورت گرفته و روشن است.

وی در پایان تاکید کرد: این موضوع اختلافی نبود که مجمع تشخیص مصلحت نظام بخواهد وارد آن شود. باید از دبیر مجمع سوالات مربوط به این موضوع را بپرسید.

کد خبر 4350614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha