۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۴۷

عضو هیات مدیره زیست بوم مجازی درسا اعلام کرد؛

حمایت از کودکان سرطانی محک با «خوبیار» خانواده درسا

حمایت از کودکان سرطانی محک با «خوبیار» خانواده درسا

عضو هیات مدیره زیست بوم مجازی درسا با تعریف شماره‌ای در فهرست سرشماره ۳۰۰۳ با عنوان «خوبیار» گفت:خانواده درسا بخشی از درآمد و عواید مالی‌اش را به حمایت از کودکان سرطانی محک اختصاص داده است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی زیست بوم مجازی درسا، مهدی افراسیابی ابتدا به فلسفه ایجاد مجموعه درسا اشاره کرد و گفت: این مجموعه با هدف تلاش برای رفع خلاءهای موجود در فضای مجازی برای گروه سنی کودک و نوجوان و همچنین برطرف شدن دغدغه والدین از دنیای نامحدود مجازی، فعالیت خود را از سال ۹۴ به طور رسمی آغاز کرده است.

وی ادامه داد: خانواده درسا هر سال از کلیه فعالیت های در حال انجام و همچنین اقدامات و چشم اندازهای در پیش رو، نقشه استراتژی ترسیم می کند که می تواند نقش موثری در رسیدن به اهداف اصلی ایفا کند.

عضو هیات مدیره زیست بوم مجازی درسا بخشی از سیاست‌های درسا را در سال جاری مختص به مسئولیت‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود: این مجموعه قصد دارد در ماموریت اجتماعی خود، تضمین تهیه محتوای فرهنگی ایرانی مناسب خانواده‌ای ایرانی و افزایش بهره وری استفاده از منابع را در دستور کار خود قرار داده و در همین راستا بخشی از اقدامات را هم معطوف به مسئولیت های اجتماعی کرده است.

به گفته افراسیابی، رایزنی و توافق برای همکاری با مجموعه هایی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) و موسسه محک از همین قبیل اقدامات به شمار می رود که خانواده درسا با تعریف خوبیار در فهرست موجود در کد دستوری ۳۰۰۳ و اعلام نام «زنگوله» برای این کد دستوری، به این اقدام مهم می پردازد.

محمد زرین کلاه، کارشناس محصول و محتوای زیست بوم مجازی درسا نیز در توضیح «زنگوله» اظهار کرد: سرشماره ۳۰۰۳ از ۸ آیتم تشکیل شده است که علاقمندان کمک به کودکان سرطانی محک می‌توانند با انتخاب آیتم شماره ۳، بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی خود را با شرکت در خوبیار درسا سهیم باشند

وی افزود: با انتخاب گزینه خوبیار، علاقمندان می توانند گزینه کمک به کودکان سرطانی محک را انتخاب کنند و سپس با ورود مبلغ به ریال و ورود شماره کارت مورد نظر در مرحله بعدی، نقش مسئولیت اجتماعی خود را ایفا کنند.

شارژ فندقی، ثبت نام، خوبیار، نظرسنجی، اینترنت فندقی، استعلام فندقی، خدمات خانواده و برنامک ها، مجموعه فهرستی است که در سرشماره ۳۰۰۳ یا همان کد USSD خانواده درسا تعریف شده و هر یک از آنها به تنهایی می تواند بخشی از نیاز کاربران این خانواده بزرگ را پاسخگو باشد؛ به عنوان مثال در بخش ثبت نام، علاقمندان به حضور در سری سوم برنامه محله گل و بلبل ۳ می‌توانند نام خود را وارد کرده و در نهایت از جوایز ویژه‌ای برخوردار شوند.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4451935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha