۱۶ اسفند ۱۳۸۵، ۱۵:۳۳

علی دایی در مجلس شورای اسلامی:

یک جلسه هم نباید محروم می شدم / خوشحالم که شورای استیناف حقانیت من را ثابت کرد

یک جلسه هم نباید محروم می شدم / خوشحالم که شورای استیناف حقانیت من را ثابت کرد

علی دایی مربی و بازیکن تیم فوتبال سایپا که اخیرا به خاطر حوادث پیش آمده در دیدار با پرسپولیس با چهار جلسه محرومیت مواجه شده بود ، ظهر امروز در مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

به گزارش خبرنگارمهر، علی دایی کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان که امروز درحاشیه حضورش درنهاد قانون گذاری با خبرنگاران سخن می گفت، بار دیگر نسبت به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره خود اعتراض کرد و عبدالرحمن شاه حسینی رئیس این کمیته را فاقد صلاحیت داوری فوتبال دانست.

مربی و بازیکن تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد که حضورش درنهاد قانون گذاری ارتباطی به مسائل کمیته انضباطی و محرومیت او ندارد و به دعوت نمایندگان اردبیل و استانهای آذربایجان شرقی وغربی در مجلس حضور یافته است.

وی گفت: درخارج ازمجلس  نیز با نمایندگان استانهای آذری نشین ارتباط صمیمانه و تنگاتنگی دارد.

دایی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسید آیا امکان دارد واردعرصه سیاسی شده و داوطلب نمایندگی مجلس شود، اظهار داشت: هر کسی را بهرکاری ساخته اند و من از سیاست سر در نمی آورم و برای این کار ساخته نشده ام .

وی اضافه کرد: من فوتبالیست هستم و تا آخرعمر وارد عرصه سیاسی نمی شوم چرا که خارج ازحیطه استعداد ها و فعالیت های من است.

خبرنگار دیگری ازکاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران از زمان کناره گیری اش از فوتبال سئوال کرد که علی دایی پاسخ داد: هر کس می تواند نسبت به این مسئله اظهار نظر کرده و یا انتقاد کند اما بنده تا موقعی که صلاح بدانم بازی خواهم کرد.

مربی و بازیکن تیم فوتبال سایپا درخصوص صحنه درگیری خود با شیث رضایی بازیکن پرسپولیس در روز مسابقه این دو تیم اظهار داشت: آقای رضایی در آن صحنه دستهای مرا گرفته بود و من هم با سر او را هل دادم و درکمیته انضباطی هم گفتم که به او ضربه نزده ام و عدم آثار ضربه بر روی صورت بازیکن پرسپولیس گفته های من را تایید می کند.

وی با تاکید بر اینکه حقیقت را دوست دارم و هرکس به دنبال حق و حقیقت باشد مورد احترام اوست ادامه داد: آقای شاه حسینی رئیس کمیته انضباطی دلایل ارایه شده از سوی بنده را نپذیرفت و گرچه از تصمیم وی ناراحت نیستیم ولی خوشحالم که روز گذشته شورای عالی استیناف دلایل ومدارک بنده را بررسی کرد و این مسئله در درون دستگاه ورزش حل شده است.

این فوتبالیست درعین حال خاطرنشان کرد: رای صادره نسبت به او از سوی کمیته انضباطی که ریاست آن فاقد صلاحیت داوری درزمینه فوتبال است ناعادلانه بوده و نباید یک جلسه هم محروم می شدم . ولی درباره شیث رضایی اغماض شده و باید بیشتر از رای اعلام شده جریمه می شد. 

کد خبر 458289

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha