رئیس سازمان فضایی مطرح کرد؛

آزادسازی داده‌های فضایی در راستای پیاده سازی دولت الکترونیک

آزادسازی داده‌های فضایی در راستای پیاده سازی دولت الکترونیک

رئیس سازمان فضایی ایران راهبرد آزادسازی داده‌های فضایی و ارائه خدمات فضاپایه به بخش خصوصی و کسب و کارهای نوپا را برنامه ریزی در جهت پیاده سازی دولت الکترونیک عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی براری در اینستاگرام نوشت: اقدامات سازمان فضایی ایران در زمینه سیاست گذاری، برنامه‌ریزی و پیاده سازی دولت الکترونیک توسط تیم ارزیابی جایزه دولت الکترونیک ارزیابی شد.

وی ادامه داد: با توجه به راهبرد آزادسازی داده‌های فضایی و ارائه خدمات فضاپایه به بخش خصوصی و به ویژه کسب و کارهای نوپا در سازمان فضایی، فناوری اطلاعات به عنوان یک بستر و زیرساخت مهم و اساسی باعث تحقق و تسریع در رسیدن به این هدف می‌شود.

رئیس سازمان فضایی ایران تاکید کرد: تحقق اهداف سازمان فضایی به ویژه در زمینه ارائه داده و اطلاعات به کاربران حوزه‌های مختلف، در واقع همان تحقق اهداف دولت الکترونیک محسوب می‌شود و با تکمیل برنامه‌های در دست اجرای این سازمان، مانند راه اندازی مرکز داده و پلتفرم دسترسی به داده و خدمات، استقرار دولت الکترونیک نیز محقق می‌شود.

براری گفت: از طرف دیگر، اقدام سازمان فضایی ایران برای شرکت در جایزه‌های مختلف مثل جایزه کیفیت و جایزه دولت الکترونیک نشان دهنده باز بودن فضای کاری و شفافیت در عملکرد است و هدف اصلی، شناسایی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود در زمینه الکترونیکی کردن خدمات و عمل به تکالیف قانونی در این زمینه خواهد بود.

کد خبر 4606376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha