۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۳۹

رئیس شورای شهر کرج:

سامانه مصوبات شورای اسلامی شهر کرج راه‌اندازی شد

سامانه مصوبات شورای اسلامی شهر کرج راه‌اندازی شد

کرج - رئیس شورای اسلامی شهر کرج از راه‌اندازی سامانه مصوبات شورای شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس زارع در آئین رونمایی از سامانه جامع مصوبات، تذکرات و طرح‌های شورا، اظهار کرد: تحقق مدیریت شهری شیشه‌ای یکی از اهداف دوره کنونی شورای اسلامی شهر است که با رونمایی از سامانه مصوبات باید گفت که یک گام مهم برای تحقق این هدف برداشته‌ایم.

وی اضافه کرد: برای نخستین بار در راستای شفاف‌سازی اطلاع‌رسانی، مدیریت شهری شیشه‌ای و برای ایجاد بانک اطلاعاتی یکپارچه از مصوبات شورا، تسریع در ارجاع و اقدام مصوبات و پیگیری هوشمندانه و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج لینک سامانه مصوبات شورای اسلامی شهر کرج به‌صورت آنلاین بر روی سایت شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

رئیس شورای شهر کرج گفت: اعضا و کمیسیون‌ها می‌توانند برای انجام وظایف نظارتی خود به سهولت به مصوبات بر اساس موضوع دسترسی پیدا کنند و همچنین مردم به‌صورت شبانه‌روزی می‌توانند دسترسی لازم نسبت به رؤیت مصوبات شورا داشته باشند.

زارع در ادامه از بارگذاری دستور کارها، مصوبات، دستور جلسات، تذکرات و نطق‌های پیش از دستور در سامانه مذکور خبر و ادامه داد: شورای اسلامی شهر کرج از ابتدا شفاف‌سازی و شفافیت را در دستور کار خود قرار داده بود که در این زمینه طی ۲۱ ماه گذشته تنها دو جلسه غیرعلنی برگزار شد و مصوبات آن‌ها نیز غیرمالی بود.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت و با تمهیدات اندیشیده شده شهروندان از طریق فضای مجازی قادر به استماع و مشاهده روند مذاکرات جلسات صحن علنی و کمیسیون‌های تخصصی بوده‌اند و این نشانگر شفافیت نمایندگان مردم و تمایل به افشای اطلاعات و باور به محرم بودن مردم در تمام مسائل است.

به گفته رئیس شورای شهر کرج ازاین‌پس شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت شورای اسلامی شهر کرج www.shorakaraj.ir و با کلیک کردن لینک مصوبات شورا، تمامی مصوبات را به‌صورت کامل و طبقه‌بندی مشاهده کنند.

کد خبر 4609273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha