۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۵۲

قائم مقام کمیته امداد کشور تاکید کرد:

ضرورت تبیین نقش مهم مشارکت مردم در فقرزدایی

ضرورت تبیین نقش مهم مشارکت مردم در فقرزدایی

کرمانشاه_ قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور برضرورت تبیین و نهادینه کردن نقش مهم مشارکت مردم در فقرزدایی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید منصور برقعی ظهر امروز یکشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه ضمن تقدیر از سخت کوشی و تلاش مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه اظهار داشت: انتخاب این مدیرکل به عنوان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کشور از روی بررسی و صلاحیت بوده است.

وی افزود: تلاش و کوشش در همه عرصه‌ها می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت یک مدیر در یک استان شود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به حادثه زلزله سال ۹۶ کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در زلزله یک تجربه خوب از خود به جای گذاشت و در سیل اخیر استان‌های گلستان و خوزستان ما از تجربیات این استان استفاده کردیم.

وی ادامه داد: حتی لازم است در حال حاضر در خصوص نحوه بازسازی از استاندار کرمانشاه و دیگر مدیران مشاوره بگیریم چرا که بازسازی در این مناطق هنوز سرعت کرمانشاه را ندارد.

برقعی با بیان اینکه در شرایط کنونی لازم است کمیته امداد ثبات خود را حفظ کند، گفت: به دلیل حوادث گوناگون از جمله سیل و همچنین نزدیک شدن به انتخابات باید در تغییر مدیران توجه داشته باشیم که زمینه سو تفاهم ایجاد نکند و بد تلقی نشود.

وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد می‌تواند در زمینه تبیین و نهادینه کردن نقش برجسته و مؤثر مشارکت مردم در فقرزدایی تمام همت و تلاش خود را به کار بگیرد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه انفاق مال سبب بسط و گسترش ثروت می‌شود، گفت: انفاق همچنین ثروت را زیاد و فقر مادی را کاهش می‌دهد و باعث توسعه زندگی خواهد شد.
 

کد خبر 4654119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha