۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۳

نماینده مردم زاهدان:

بیکاری عامل اصلی قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان است

 بیکاری عامل اصلی قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان است

زاهدان - نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: فقر و بیکاری عامل اصلی قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان است.

حسینعلی شهریاری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند در بحث قاچاق سوخت باید دانه درشت ها مد نظر قرار گیرند، بنابراین میان انتقال سوخت از طریق گالن و کانتینر قطعا تفاوت است.

وی افزود: مخالف حوادث به وقوع پیوسته در بخش قاچاق سوخت هستم و از دولت تقاضا دارم تا با در نظر گرفتن سهمیه ای کوچک در حد تامین معاش برای این افراد به ایجاد درآمد برای این افراد کمک کند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا اگر این افراد بتوانند درآمدی با راه های کم خطر تر کسب کنند پدیده ای بنام قاچاق سوخت نخواهیم داشت.

وی گفت: دولت نتوانسته در سیستان و بلوچستان اشتغال ایجاد کند و صنعت را گسترش دهد و مردم این استان طی چند سال اخیر با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کرده اند.

شهریاری افزود: البته ما درک می کنیم که منابع مالی دولت مطلوب نیست و خیلی از پروژه ها را نمی تواند اجرا کند و قطعا باید به مسئولان جدیدی هم که در استان منصوب می شوند فرصت داده شود تا عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارند.

وی با اشاره به اینکه باید به مسئولان کمک کرد تا بتوانند نقش موثری را در توسعه ایفا کنند، تصریح کرد: البته دولتمردان هم باید مسائل کشور را رصد کنند و با استانداران و مدیران جلسات متعددی برگزار کنند و دردل های مردم را بشنود و راهگشای مشکلات جامعه باشند.

کد خبر 4682073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha