۱۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۵۹

استاندار بوشهر:

اسکله خورخان تا پایان سال به بهره برداری می رسد

اسکله خورخان تا پایان سال به بهره برداری می رسد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: اسکله خورخان اکنون بالغ بر ۹ میلیارد اعتبار از دو مسیر اعتباری دارد که بنا به قول های داده شده تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های شهرستان دیر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان دیر دارای ظرفیت های خوب است که تلاش شده با اجرای پروژه ها نهایت استفاده را از ظرفیت ها در راستای توسعه شهرستانی شاهد باشیم.

وی افزود: یکی از پروژه هایی که توجه ویژه ای به آنها در کل استان شده، مربوط به راه ها است چرا که توجه به این حوزه موجب کاهش تصادفات می شود.

استاندار بوشهر به اجرای پروژه تعریض جاده دیر- بردخون اشاره کرد و بیان کرد: کارهای مطالعاتی این پروژه در حال اتمام است  و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

گراوند به بازدید از پروژه های صیادی این شهرستان اشاره کرد و گفت: بتن ریزی اسلکه بردخون در روز های آینده آغاز خواهد شد.

وی  به بازدید از اسکله دیر اشاره کرد افزود: اسکله دیر نه تنها در استان بلکه در کشور بعنوان بزرگترین اسکله صیادی کشور شناخته شده است، بالغ بر بیست سال از ساخت این اسکله گذشته و نیاز به باز سازی دارد، در این راستا  در سفر رییس جمهور بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعتبارتخصیص داده شده که امسال بالغ بر شش میلیارد تومان ابلاغ خواهد شد.

 استاندار بوشهر به پروژه جاده وفاق اشاره کرد و گفت: این جاده موجب اتصال دو شهرستان دیر و کنگان می شود و در کنار بحث پدافند غیر عامل در حوزه گردشگری نیز ظرفیت خوبی دارد.

گراوند  به انتخاب پیمانکار پل خور در روزهای آینده اشاره کرد و خاطر نشان کرد: عرض این پل ۱۳۰ متر است و جزء یکی از خواسته های مردم این دو شهرستان و مدیران دهه ۷۰ این استان بوده است.

وی گفت: در صورت عدم بروز مشکل منابع مادی این پروژه تا ۱۵ ماه دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار بوشهر با اشاره به اسکله خور خان گفت: این اسکله نیز اکنون دو مسیر اعتباری دارد که شش میلیارد تومان آن از طریق شیلات و ۳ میلیارد دیگر آن از مصوبات سفر رییس جمهور تخصیص یافته است که طبق قولی که داده شد تا پایان سال این پروژه نیز به بهره برداری خواهد رسید.

گراوند گفت: پروژه های دیگری در حوزه های مختلف در حال اجرا است که با پیگیری های فرماندار، نماینده مجلس و حمایت های دولتی گام های خوبی در حوزه توسعه شهرستادیر برداشته خواهد شد.

کد خبر 4687527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha