۵ شهریور ۱۳۹۸، ۸:۳۲

معاون توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان تهران خبر داد؛

مستند سازی املاک و اخذ ۲۵۳ سند رسمی فضای آموزشی در استان تهران

مستند سازی املاک و اخذ ۲۵۳ سند رسمی فضای آموزشی در استان تهران

تهران- معاون توسعه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از مستند سازی املاک و اخذ ۲۵۳ سند رسمی فضاهای آموزشی در شهرستان های استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر  یوسف بهارلو در جمع خبرنگاران با تحلیل و بررسی برنامه ها و فعالیت های عملیاتی ادارات تابعه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی گفت: این معاونت نقشه راه اجرایی در ابتدای سال تهیه و جهت عملیاتی شدن به کلیه دوایر ذیربط ابلاغ کرده است.

وی با اشاره به اهداف و برنامه های عملیاتی این معاونت اظهار داشت: شفافیت و انضباط مالی ،ایجاد درآمدهای پایدار ،بسط دولت الکترونیک ،تشکیل اتاق های فکر ،افزایش رضایتمندی همکاران ،آموزش و توانمند سازی مستمر همکاران و ارزیابی دوره ای ازعملکرد ادارات از جمله مهمترین این اهداف است.

بهارلو با تاکید بر اینکه هر یک از این ادارات به منظور اجرایی کردن این اهداف تقویم اجرایی تهیه نموده و ارزیابی پیشرفت این فعالیت ها طی گزارش های دوره ای مورد بررسی قرار می گیرد ، تصریح کرد: در راستای بسط دولت الکترونیک ایجاد سامانه های رفاهی , تهیه بانک اطلاعاتی , استفاده از امکان ویدئو کنفرانس در بسیاری از جلسات استانی و استفاده از سامانه های داخلی و دولتی از جمله فعالیت هایی است که در این معاونت به مرحله عملیاتی شدن رسیده است.

این مقام مسئول ادامه داد:در راستای افزایش انگیزه و بهره وری در اداره کل و سایر ادارات تابعه، زیرساخت ها و مکانیزم های تشویقی برای ارائه ایده های خلاقانه و پیشنهادات همکاران ایجاد شده است.

معاون توسعه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران بیان داشت: مستند سازی املاک و اخذ اسناد رسمی فضاهای آموزشی به تعداد ۲۵۳ سند و کسب رتبه نخست کشوری از دیگر دستاوردهایی بود که بهارلو با اشاره به آن تصریح کرد: با عملیاتی شدن برنامه های در دست اقدام به زودی شاهد تغییرات مثبت در ساختار اداری و خدماتی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خواهیم بود.

کد خبر 4703244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha