۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۴۷

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

شیعه لندنی زاییده تربیت دشمنان دین اسلام است

شیعه لندنی زاییده تربیت دشمنان دین اسلام است

اصفهان - نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: شیعه لندنی زاییده تربیت دشمنان اسلام است، بر شهید مطهری به خاطر نوشتن حماسه حسینی نفرین می فرستد و دردهای ساختگی دینی را به جای اسلام حسینی علم می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی پیش از ظهر پنج شنبه در گردهمایی طلایه‌داران تبلیغ که در مسجد جامع اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: به تدریج به ماه عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین نزدیک می‌شویم؛ ایامی که برترین زمان برای کسب معرفت نسبت به دین اسلام و ائمه اطهار است و باید از آن بهره کافی را برای آموزش دلایل قیام عاشورای حسینی به جامعه ببریم.

وی با بیان اینکه عاشورای امام حسین (ع) تا پایان دنیا الگویی برای آزادگان جهان است، تاکید کرد: قیام عاشورا هر روز و در هر زمان موجب زنده نگه داشتن دین اسلام خواهد بود و در این میان ما وظیفه داریم که در کنار عزاداری، فرهنگ حسینی را نیز در جامعه اسلامی نهادینه کنیم و برای  رسیدن به این هدف در این ایام باید برنامه نیز داشته باشیم.

انتخاب میان تکلیف یا مصلحت با امام حسین (ع) بودن یا نبودن را مشخص می کند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در جبهه امام حسین (ع) و به عبارتی در جبهه باقی ماندن در دنیای امروز نیز بسیار اهمیت دارد، ابراز داشت: گرایش به انجام تکلیف یا مصلحت و انتخاب در میان این دو است که در مسیر راه حق و با امام حسین (ع) بودن و تبری از جبهه باطل را مشخص می‌سازد.

وی در ادامه به چهار روز مهم و سرنوشت‌ساز در تاریخ اسلام اشاره کرد و بیان داشت: روز بعثت، غدیر خم، عاشورا و ظهور از جمله روزهای سرنوشت ساز در سرنوشت دین و عیان شدن جبهه حق و باطل بوده و خواهد بود.

فلسفه تربیت روحانیت دفاع از دین در برهه‌های مختلف زمان است

حجت الاسلام حاجی صادقی در ادامه صحبت‌های خود به بیان اینکه تبلیغ دین حق ضرورت دارد و پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار نخستین سخنگو و مبلغ دین بوده‌اند، تاکید کرد: فلسفه تربیت روحانیت نیز تبلیغ دین مبین اسلام و دفاع از دین الهی در برهه‌های مختلف زمان است.

وی با اشاره به اینکه در امر احیای دین تقیه معنایی ندارد، تصریح کرد:  عاشورا نیز تجلی دفاع از دین است همان‌گونه که امام حسین (ع) فرمودند که «برای احیای دین جدم قیام کردم»؛ روحانیت نیز در دنیای امروز وظیفه دارد با تاسی به امام شیعیان از دین خدا به شیوه‌های مختلف و در سنگرهای گوناگون دفاع کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت:  انقلاب اسلامی ایران نیز با هدف احیای دین در بدنه جامعه و تشکیل حکومت اسلامی برقرار شد و الگویی برای همه مسلمانان در مبارزه با استکبار جهانی است.

انقلاب اسلامی تجلی بخش «غدیر» است

وی انقلاب اسلامی را تجلی بخش غدیر دانست و ابراز داشت: تا پیش از انقلاب اسلامی ما به غدیر اعتقاد داشتیم اما عمل به فحوای غدیر در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی امکان‌پذیر شد.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه پس از پیامبر اکرم (ص) ۲۵۰ سال امامت ائمه اطهار برقرار بود اما تنها پنج سال از این ایام را شاهد امامت ولی فقیه زمان بودیم، گفت: افتخار انقلاب اسلامی این است که در طول ۴۰ سال گذشته، ولایت‌پذیری و تبعیت از ولایت‌فقیه در ایران اسلامی جریان داشته است.

وی انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) برشمرد و تاکید کرد: جامعه روحانیت باید شرایط ظهور از جمله تبری جستن از دشمنان دین و حاکمیت‌های غیر الهی و تولی و پذیرش حاکمیت اسلامی را در ایام محرم  وصفر برای مردم تبیین کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه روحانیت وظیفه اجرای دین در کنار تبلیغ و دفاع از دین را برعهده دارد، گفت: روحانیت امروز باید بر اساس سه محور دین شناسی، بصیرت و شناخت نیازهای جامعه عمل کند.

ضرورت شناخت نقشه‌ها و روش‌های دشمنان بر بر ضد ایران اسلامی توسط روحانیت

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر ضرورت شناخت نقشه‌ها و روش‌های دشمنان برای اجرای این نقشه‌ها بر ضد نظام جمهوری اسلامی ایران توسط روحانیت ابراز داشت: دشمنان امروز در صدد تغییر ذائقه فرهنگی مردم هستند تا از طریق جنگ نرم بتوانند در کشور نفوذ کرده و به اهداف  خود دست پیدا کنند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه در تاریخ اسلام گاهی دشمنان در سایه قرار می گیرند تا نقشه‌های خود را به دست خود مسلمانان رقم بزنند، ابراز داشت: امروز نیز دشمنان همین نقشه را دارند که با کمک خود مسلمانان به دین اسلام ضربه بزنند و بر همین اساس تلاش دارند مردم را از روحیه عاشورایی دور کرده و به انقلاب اسلامی نیز ضربه بزنند.

وی تاکید کرد: دشمن با جنگ نرم در پی تربیت نسلی است که به ظاهر دین‌دار است، ابتدا در دفاع از امام حسین (ع) شعار سر می دهد و سپس در مقابل سیدالشهدا ایستاده و امام خویش را به مسلخ می کشاند.

شیعه لندنی زاییده تربیت دشمنان دین اسلام است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شیعه لندنی زاییده تربیت دشمنان دین اسلام است، گفت: شیعه لندنی بر شهید مطهری به خاطر نوشتن حماسه  حسینی نفرین می فرستد و دردهای ساختگی دینی را به جای دردهای اصلی دین، دفاع از ولی فقیه زمان و اسلام حسینی علم می کند.

وی با تاکید بر ضرورت تبیین اسلام حسینی برای مردم در ایام محرم و صفر گفت: روحانیت معزز در این ایام اگر بر اساس برنامه و اصول عمل کنند به یقین با تبیین واقعی حماسه حسینی و اسلام واقعی خواهیم توانست نقشه‌های دشمنان در جنگ نرم را برملا کرده و جامعه را از بسیاری از آسیب‌های فرهنگی مصون نگه داریم.

اجرای گفتمان مقاومت در برابر دشمنان با درایت خاص رهبر معظم انقلاب

حجت الاسلام  حاجی صادقی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه مسئولان از چندماه گذشته گفتمان مقاومت را به جای نرمش و سازش در برابر دشمنان در پیش گرفتند، تاکید کرد: این گفتمان با درایتی خاص رهبر معظم انقلاب در پاسخ به بدعهدی‌های دشمنان اجرا شد و نتایج خوبی از این مقاومت گرفتیم.

وی ادامه داد: با وجود تهدیدهای پوچ دشمنان در طول این مدت هم پهپاد آمریکایی را هدف گرفتیم و هم نفتکش انگلیسی توقیف شد و هیچ کدام از تهدیدهای دشمنان عملی نشد بلکه دشمنان به ویژه آمریکایی‌ها متوجه شدند که اگر کوچک‌ترین خطایی در قبال ایران انجام دهند به شدت پشیمان خواهند شد.

مقاومت امروز قدرت بی بدیل خود را در چشم دنیا به تصویر کشیده است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقاومت امروز قدرت بی بدیل خود را در چشم دنیا به تصویر کشیده است، ابراز داشت: با تلاش مقاومت در یمن سعودی‌ها امروز در باتلاق عجیبی که خود مسبب آن هستند گرفتار شده اند، مقاومت در لبنان نیز سال‌هاست با اقتدار رژیم صهیونیستی را درمانده کرده است و همه اینها نشان می دهد مقاومت در برابر دشمن همانگونه که خداوند فرموده است بی نتیجه نخواهد بود.

کد خبر 4705723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha