۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۵:۵۱

رئیس دانشگاه آزاد شاهرود:

روحیه جهادی باعث دست‌یابی ایران به قدرت و امنیت در منطقه شد

روحیه جهادی باعث دست‌یابی ایران به قدرت و امنیت در منطقه شد

شاهرود - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود بابیان اینکه با روحیه انقلابی جوانان ایرانی، دشمنان جسارت حمله را ندارند، گفت: روحیه جهادی باعث دستیابی ایران به قدرت و امنیت در منطقه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد ابوالقاسمی فر بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه گردهمایی بسیجیان شاهرود با حضور مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان  و بسیج ادارات، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان به میزبانی مسجدالنبی(ص) دانشگاه آزاد این شهر، ضمن بیان اینکه ملت ما در دوران دفاع مقدس باروحیه بسیجی، ایمان، صبر، اعتقاد و حمایت از ولایت‌فقیه به دفاع از این نظام و کشور پرداخت، ابراز داشت: روحیه جهادی، ایمان، پایداری، مقاومت و صبر مردم با حضور رهبر مقتدر باعث سربلندی و پیروزی شد تا امروز به این مرحله از قدرت و امنیت دست پیدا کنیم.

وی بابیان اینکه نقشه کشور ما از دوران گذشته مدام دستخوش تغییر بوده و بسیاری از سرزمین‌ها امروز ازدست‌رفته است، افزود: اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور رزمندگان اسلام در مقابل استکبار، غرب و شرق، حتی یک نقطه از مملکت ما ازدست‌ نرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود بابیان اینکه فرضیه دشمن تحت تأثیر قرار دادن  مملکت ما با افکار خودشان بود، ابراز داشت: با این دید که سه‌روزه تهران را پایتخت خودشان قرار دهند و در محاسباتشان برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای کشور پیش‌بینی و به کشور ما یورش بردند، اما واقعیت به گونه دیگری رقم خورد.

ابوالقاسمی فر ضمن بیان اینکه دشمن در برنامه‌های از پیش تعیین‌شده خود بسیار دچار اشتباهات فاحشی بود، تصریح کرد: ملت ما باروحیه بسیجی، ایمان، صبر، اعتقاد و حمایت از ولایت‌فقیه با توجه با شرایط سخت به دفاع از این نظام و کشور پرداختند، البته الآن دیگر دشمنان ما این واقعیت را درک کرده‌اند و به خاطر همین است که با همه خصومت‌ها جرئت حمله به کشور ما را به خودشان نمی‌دهند.

وی افزود: امروز دشمن در تهاجمات فرهنگی خود به این نتیجه رسیدند که این روحیه بسیجی در یمن و دیگر کشورهای اطراف ما در منطقه باعث شده که آمریکا در باتلاق اشتباهات خود دچار مشکل شود.

کد خبر 4727730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha