۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۰۰

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان شرقی:

دادگستری آذربایجان شرقی مانع بیکاری ۱۴۶۰ کارگر شده است

دادگستری آذربایجان شرقی مانع بیکاری ۱۴۶۰ کارگر شده است

تبریز- رئیس‌کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: دادگستری آذربایجان شرقی مانع از بیکاری ۱۴۶۰ کارگر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی خلیل الهی ظهر امروز پنج‌شنبه در جلسه قضات و مسئولین قضایی استان آذربایجان شرقی گفت: در راستای مبارزه با مظاهر فساد و تأکید ریاست قوه قضاییه، در پرونده‌های مفاسد اقتصادی تفاوتی بین دانه‌درشت‌ها و دیگر افراد وجود ندارد.

رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان شرقی ابراز داشت: تبریز شهر اولین‌هاست و یک اولین در سال‌های گذشته در تبریز رقم خورد که از همه مهم‌تر به نظر می رسد و آن حضور مردم در هشتم دی‌ماه ۸۸ و برای مقابله با فتنه گران بود.

وی گفت: تعداد ۴۷ پرونده که شامل فروش غیرقانونی مواد پلیمری، ارتشا و ... بوده با ۴۰ نفر محکوم مجموعاً به صدسال حبس و بازگشت ۲۲۰ میلیارد تومان به بیت‌المال همراه بوده است.

خلیل‌اللهی ابراز داشت: بسیاری از کارخانه‌ها مهم تولیدی همچون تبریز کف، رخش خودرو، سراب گاز، بلبرینگ سازی و... با ورود دستگاه قضایی استان به فعالیت خود ادامه داده و مانع از بیکاری ۱۴۶۰ کارگر شده‌ایم.

وی افزود: دادگستری استان با ورود به موضوع آلودگی پالایشگاه تبریز، اقدام به پلمپ کلیه لوله‌های مازوت پالایشگاه کرده و گام بزرگی در حفاظت از محیط‌زیست برداشته است.

وی گفت: بسیاری از زمین‌های مرغوب که توسط زمین‌خواران در حال تملک بود، به اراضی ملی بازگشته است. تعداد کل پرونده‌های مسن در استان به ۱۵۲ عدد کاهش یافته و امیدواریم این آمار در پایان سال به صفر برسد.

خلیل اللهی ادامه داد: ضرورت احداث مجتمع خانواده در کلانشهر تبریز به چشم می خورد و نیازمند تاسیس این مجتمع هستیم. همچنین نیازمند احداث مجتمع خدمات درمانی، فرهنگی و تفریحی برای کارکنان دادگستری استان هستیم.

کد خبر 4759946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha