۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۲۰:۵۷

کریمی به پیشنهاد موناکو پاسخ منفی داد / کشورهای حوزه خلیج فارس مقصد بعدی ملی پوش ایرانی

کریمی به پیشنهاد موناکو پاسخ منفی داد / کشورهای حوزه خلیج فارس مقصد بعدی ملی پوش ایرانی

در حالیکه قرارداد علی کریمی تا چند هفته دیگر با تیم فوتبال بایرن مونیخ به اتمام می رسد این بازیکن ایرانی پیشنهاداتی تیم های دیگر این قاره را رد کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، قرارداد دو ساله علی کریمی با باشگاه بایرن مونیخ تا پایان فصل جاری به اتمام می رسد و این بازیکن آزاد می تواند با هر باشگاهی که تمایل داشته باشد قرارداد به امضا برساند.  در همین راستا وی پیشنهاداتی از چند باشگاه آلمانی، اسپانیایی وموناکو فرانسه دریافت کرده که به تمام آنها پاسخ منفی داده است.

ابوالفضل جلالی مدیر برنامه های علی کریمی با تایید این خبردر گفتگو با خبرنگار مهر اذعان داشت: کریمی دیگر علاقه ای به ماندن در اروپا ندارد و به پیشنهاداتی که دریافت می کند پاسخ منفی می دهد. مگر اینکه یک تیم مطرح و بزرگتر از بایرن مونیخ مایل به جذب وی باشد آن زمان احتمال دارد برای امضاء قرارداد ابراز تمایل کند.

وی ادامه داد: کریمی تمایل دارد فوتبالش را در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس  ادامه دهد. برای امضا قرارداد مواردی را نیز در نظر دارد که مهمترینش بحث مالی است.

مدیر برنامه های کریمی با رد شایعه پیوستن وی به تیم الاهلی امارات خاطر نشان ساخت: این احتمال وجود دارد که وی به تیمی از عربستان، قطر و یا امارات بپیوندد.

کد خبر 483712

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha