۳ خرداد ۱۳۸۶، ۱۸:۴۵

/ هفته بیست و هشتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر - جام خلیج فارس/

شکست استقلال برابر پیکان / تساوی سایپا و استقلال اهواز / قهرمان هفته آخر معرفی می شود

شکست استقلال برابر پیکان / تساوی سایپا و استقلال اهواز / قهرمان هفته آخر معرفی می شود

با شکست استقلال تهران برابر پیکان و تساوی تیم های استقلال اهواز و سایپا برابر مس و پاس، تکلیف تیم قهرمان ششمین دوره رقابتهای لیگ برتر هفته پایانی مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در سه دیدار عقب افتاده هفته بیست و هشتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر عصر امروز سه دیدار به طورهمزمان از ساعت 30/16 دقیقه در شهرهای تهران ، کرج و اهواز برگزار شد اما تکلیف قهرمان ششمین دوره رقابتهای لیگ برتر مشخص نشد.

در ورزشگاه آزادی تهران تیم فوتبال استقلال که از حمایت بیش از 15 هزار تماشاگر برخوردار بود در کمال ناباوری برابر پیکان تن به شکست  2 بر1 داد تا شانس قهرمانی اش کاهش یابد. نیمه اول این دیدار با تساوی یک بریک به پایان رسید اما درنیمه دوم این تیم پیکان بود که در دقیقه 79 روی ضربه ایستگاهی زیبای محمدرضا طهماسبی به گل دوم دست یافت. در نیمه اول هم طهماسبی از روی نقطه پنالتی برای پیکان گلزنی کرده بود. سیاوش اکبرپور نیز گل تیم استقلال را به ثمر رساند.

در ورزشگاه انقلاب کرج تیم فوتبال سایپا یکی از مدعیان قهرمانی برابر تیم پاس با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا  شانس مسلم کسب عنوان قهرمانی  این تیم کاهش یابد. برای سایپا داریوش یزدانی در دقیقه 29 و برای پاس آرش برهانی در دقیقه 31 گلزنی کردند.

اما در ورزشگاه نفت اهواز تیم فوتبال استقلال این شهر یکی دیگر از مدعیان کسب عنوان قهرمانی برابر مس کرمان به تساوی یک بریک دست یافت. برای استقلال اهواز بیگدلی گلزنی کرد و گل تساوی تیم مس را علی مولایی در دقیقه دوم وقت های اضافه وارد دروازه تیم اهوازی کرد.

با رقم خوردن این نتایج و در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابتهای ششمین دوره لیگ برتر تیم فوتبال سایپا با 53 امتیاز همچنان یکی از شانس های اول قهرمانی است. تیم فوتبال استقلال اهواز نیز با همین تعداد امتیاز شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارد. این تیم با 53 امتیاز و به خاطر تفاضل گل در رده دوم قرار دارد.

استقلال تهران با شکست برابر پیکان همچنان 51 امتیازی باقی ماند و شانس خود برای قهرمانی را کاهش داد. پرسپولیس نیز با 50 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و از شانس قهرمانی برخوردار است.

دیدارهای هفته پایانی که روز دوشنبه هفتم خرداد برگزار خواهد شد تکلیف تیم قهرمان ششمین دوره رقابتهای لیگ برتر را مشخص خواهد کرد.

کد خبر 491763

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha