۵ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۰۱

امام جمعه سیریک:

فضای مجازی به قتلگاه جوانان تبدیل شده است

فضای مجازی به قتلگاه جوانان تبدیل شده است

سیریک- امام جمعه شهرستان سیریک گفت: امروزه فضای مجازی به محل قتلگاه جوانان ما تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محسن سالاری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان سیریک به برخی فرصت‌ها و آسیب‌های فضای مجازی اشاره ای کرد، و افزود : امروزه چه بخواهیم و یا نخواهیم فضای مجازی مهمان همه ای خانه ها شده پس نیاز است که خانواده ها نسبت به ورود بچه‌ها و جوانان به دنیای فضای مجازی مدیریت کنند.

حجت الاسلام سالاری با تاکید بر اینکه، مواظب زود باوری در فضای مجازی باشید ،تصریح کرد : در فضای مجازی هر چیزی که دیدید و شنیدید نپذیرید و قبل از اینکه باز نشر دهید اول تحقیق کنید.

وی با بیان اینکه، امروز در فضای مجازی بی تقوایی صورت می گیرد، و در ادامه اشاره ای کرد به مصداق آیات شریف قرآن و خاطرنشان کرد: از آنجایکه در قرآن کریم تاکید شده هر غذایی که میخوری قبل از آن نگاه کنید که چه می خورید ، از این جهت می توان گفت که مطالب فضای مجازی غذای روح است پس هر مطلبی که به روح جوانان و بچه‌ها یمان آسیب بزند از آنها دور نگهداریم.

وی گفت: مواظب غذای روح فرزندانتان باشید، و برای ورود فرزندانتان به فضای مجازی محدودیت بگذارید تا دچار آسیب نشویم.

حجت الاسلام سالاری با اشاره به دهه ولایت و بصیرت افزود: در آستانه ده ولایت و بصیرت هستم و بدانید که افراد بی بصیرت از قافله بصیرت عقب مانده اند.

وی با بیان اینکه،دهه بصیرت تبدیل شده به جلوگیری از رشد بی بصیرت ها گفت: سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بیشتر از اینها به گردن ما مسلمانان حق دارد پس شهر و مجالس به یاد این عزیز آماده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه انتقام شهدا در سطح راهبر مطالبه کنیم تصریح کرد: انتقام شهدا تنها انتقام نظامی نیست و بلکه یک انتقام راهبردی است.

حجت الاسلام سالاری با تاکید بر اینکه، مواظب جریان تحریف باشید بیان کرد: سلطه غرب دستش که به جریان مقاومت نرسد پارس می کنند، از این رو بود که نهادهای ضد انقلاب با شهید سازی روح اله زم برای مسئولان کشوری می خواستند حاشیه سازی کنند.

کد خبر 5104421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha