۵ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۰۷

امام جمعه اسالم:

مجلس و دولت با تعامل بودجه را بر اساس واقعیت ها تنظیم کنند

مجلس و دولت با تعامل بودجه را بر اساس واقعیت ها تنظیم کنند

اسالم- امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه بودجه ۱۴۰۰ بر اساس واقعیت های جامعه تهیه نشده است، گفت: مجلس و دولت با تعامل بودجه را بر اساس واقعیت ها تنظیم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش اسالم با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) به بیان فضائل و شخصیت این بانوی آسمانی پرداخت و ایشان را الگوی و اسوه مناسب برای همه بشریت معرفی کرد.

امام جمعه اسالم با اشاره به آیات قرآن و روایات معصومین (ع)، به بیان تحریف واقعیت‌ها توسط افراد سودجو در طول تاریخ پرداخت، افزود: جریان تحریف تا امروز و جهت تخریب قدرت انقلاب اسلامی ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه جریان تحریف، یک جریان سامان یافته و برنامه ریزی شده است، گفت: این جریان با ایادی مختلف و عناصر ریز و درشت به خصوص در بستر فضای رسانه‌ای جدید سعی در تحریف واقعیت‌ها و القای یأس و ناامیدی در جامعه دارد.

حجت الاسلام باقری با تأکید بر ضرورت ایستادگی جریان حق با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای، افزود: باید با ارائه واقعیت‌ها روح امید را به جامعه دمید.

وی با اشاره به فرارسیدن یوم الله نهم دی و دهه بصیرت، گفت: یکی از آثار بصیرت تشخیص حق از باطل و شناخت افراد آن جریان است. کسانی که بصیرت ندارند نمی‌توانند در صراط مستقیم حرکت کنند و حتی با کوله باری از سوابق ارزشمند از مسیر حق خارج می‌شوند.

حجت اسلام باقری در ادامه لایحه بودجه ۱۴۰۰ نیز اشاره و اظهار کرد: بودجه باید بر اساس واقعیت‌ها تنظیم شود و قطعاً نوشته بودجه زیبا نمی‌تواند مشکلات کشور را حل کند.

وی با بیان اینکه تولید و عمران، کاهش وابستگی به نفت، استفاده کامل از ظرفیت مالیات‌ها از مواردی است که باید در لایحه بودجه به آن توجه شود، ادامه داد: دولت و مجلس باید با تعامل مناسب بودجه را به گونه‌ای تنظیم کنند که به نفع مردم و اقشار کم درآمد جامعه باشد.

امام جمعه اسالم به حملات سایبری صورت گرفته به وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف دولتی آمریکا اشاره و اضافه کرد: چنین حمله امنیتی و سرقت اطلاعات ارزشمند در سی سال اخیر و پس از جنگ سرد بلوک غرب و شرق بی سابقه بوده و همین باعث شده است آمریکا در بهت و حیرت عمیقی فرود رود.

وی به شکست هیمنه پوشالی و توخالی امنیتی آمریکا نیز اشاره و با بیان اینکه این موضوع سبب شده ابهت استکبار جهانی بیشتر شکسته شود، ادامه داد: آنها یک بار دیگر انگشت اتهام را به سمت ایران نشانه گرفته‌اند.

کد خبر 5104424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha