۲۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۰

ایزدپناه در گفتگو با مهر:

رئیسی به خوزستان بیاید/ استاندار ویژه سریعاً مشخص شود

رئیسی به خوزستان بیاید/ استاندار ویژه سریعاً مشخص شود

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: لازم است رئیس‌جمهور در اولین سفر استانی با حضور همه اعضای کابینه به خوزستان بیاید.

عبدالله ایزدپناه نماینده مردم ایذه در مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه رئیسی اشراف کاملی بر مشکلات خوزستان دارد، گفت: در یک ماه گذشته همه حاکمیت متوجه عقب ماندگی شدید استان خوزستان شده اند، لذا باید گام های جدی برای رفع این عقب ماندگی برداشته شود، رئیس جمهور با توجه به شناختی که از این استان دارد باید در زمینه حل مشکلات زیرساختی و راه‌های استان گام های اساسی بردارد.

وی افزود: خوزستان در حوزه برق به شدت آسیب پذیر است. باید برای رفع این مشکل اقدامات فوری انجام شود. بیکاری در خوزستان بیداد می کند، نرخ بیکاری در برخی از شهرستان های استان خوزستان بالای ۴۰ درصد است، علیرغم اینکه شرکت های بزرگ پتروشیمی، پالایشگاهی، پتروپالایشگاهی و همچنین زمین های حاصلخیز در خوزستان وجود دارد، نرخ بیکاری در این استان بسیار بالا است.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان، مدیران پروازی و اشتغال افراد غیربومی در استان خوزستان را عامل تشدید بیکاری خواند و گفت: رئیس جمهور باید سریعا استاندار ویژه خوزستان را معرفی کند، فردی قوی، انقلابی و جهادی که در حوزه اقدامات اجرایی صاحبنظر باشد و بتواند به عنوان سکاندار امور و نماینده عالی دولت، سازمان ها و ادارات را به حرکت وادار کند تا مشکلات مردم مرزنشین خوزستان حل شود.

ایزدپناه تأکید کرد: اولین سفر استانی رئیس جمهور باید به این استان انجام شود. همه وزرا نیز باید در این سفر همراه رئیس جمهور باشند تا به صورت دقیق مشکلات استان مورد بررسی قرار گرفته و راه حل های زمانبندی شده ارائه شود.

وی گفت: همچنین وزرا یا مأموران ویژه آنها باید هر ماه برای پیگیری اجرای مصوبات به استان سرکشی کنند.

کد خبر 5279622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • Aa IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      7 0
      تمام نمایندگان خوزستان به همراه نمایندگان ۸ سال قبل و امام جمعه و استاندار ان ۱۰ سال قبل و رئیس آب و فاضلاب و برق و گاز و سپاه و نیروی انتظامی باید برای این گندی که به خوزستان زدن محاکمه شود و همین افراد در سیستان و بلوچستان به عبارتی هم به عنوان مفسد الارض باید محاکمه شوند برای پول و مقام
      • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
        0 0
        این وسط به سپاه خوزستان چه ربطی داره،تازه سپاه در حد توان خودش خیلی از جاها جور دولت بی عرضه و فاسد رو کشیده،مثل باقی مناطق کشور.
    • نازی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      4 0
      کاش بیاد ،ممنون از نماینده ی پیگیر شهرمون
    • علی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      1 1
      فرمایش دیگه ای ندارید
      • دلسوز IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
        0 1
        برادر عزیز ، استان خوزستان تقریبا 70 ٪ درآمد کشوره . پس باید بصورت اساسی به این استان رسیدگی بشه...
    • امیری IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      1 2
      لطفا یاد بگیریم زمان شناس باشیم و برای خودنمایی تکلیف روشن نکنيم
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      1 1
      مهاجرت به این استان بیش از تصور است.
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      3 0
      جناب ایزد پناه این حرف ،حرف کسی هست که از الفبای حکومت وقانون خبر نداشته باشد .ولی از شما بعیده .اول باید شما نماینده به کابینه پیشنهادی رای بدهید بعد که وزیر کشور تعیین شد.آنموقع می تونید این حرف را بزنید نه الان.
    • رضا قاسمی IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      3 5
      درود بر نماینده انقلابی و توانمند جناب دکتر حاج عبدالله ایزدپناه
    • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      0 0
      خدا کنه که اینطور باشه واقعا حرفای قشنگی زدی بعضیا هم که به خوزستان عین هووشون نگاه می کنن انگار زورشون میاد بابا مشکل خوزستان مشکل همه ایرانه
    • از خوزستان AE ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      1 0
      افرین براین نماینده جویای حق خوزستان از بیکاری گرفته تامشکلات دیگه
    • M IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
      0 0
      جناب آقای ایزدپناه توکه اینقدر قشنگ حرف میزنی میشه لطف کنی...بگی خودت که نماینده مردم ایذه وباغملک هستی چه گلی به سر این دوتا شهر زدی تو اول وظیفه خودت رو انجام بده ما که نماینده نداریم .......
    • فراموش شده گان خوزستان AE ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
      1 0
      برادر عزیز وانقلابی ایزدپناه از پیگیری های دلسوزانه شما ممنونیم خدا کند آمدن رییس جمهور منتخب وهیئت همراهشان در آینده خروجی هم داشته باشه فقط در حد حرف نباشه خیلی ها آمدن ووعده وعید دادن ما که تغییر خاصی تو استان بدبخت خوزستان ندیدیم
    • هموطن IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      0 0
      اول استاندار رو عوض کنید بعد ویژه رو بیارید