۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۴

معاون تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

برگزاری مهمانی بزرگ غدیر در بیرجند با برپایی ۲۰ موکب

برگزاری مهمانی بزرگ غدیر در بیرجند با برپایی ۲۰ موکب

بیرجند-معاون تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: عصر روز پنج شنبه در بیرجند حدفاصل میدان شهدا تا میدان اول مدرس با برپایی ۲۰ موکب جشن بزرگ غدیر برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد قناعت، در گفت و گو با مهر اظهار کرد: مردم خراسان جنوبی این روزها برای برپایی جشن‌های ویژه عید سعید غدیر خم برنامه ریزی های ویژه ای دارند و هر کس به نوبه خود در این برنامه مهمانیاست.

معاون فرهنگی، آموزشی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، موکب ها و … از جمله برنامه‌هایی است که در ایام عید غدیر در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جشن بزرگ عید غدیر در بیرجند بیان کرد: این برنامه در قالب مهمانی بزرگ عید غدیر در بعد از ظهر روز پنج شنبه ۱۵ تیر حدفاصل میدان شهدا، میدان ابوذر و میدان اول مدرس برگزار می‌شود.

قناعت بیان کرد: نزدیک ۲۰ موکب افتخار خدمت رسانی مردم را خواهند داشت و ما نیز با کمک خیرین به اعضای ۴۰ خانواده که در این جشن شرکت کنند به قد قرعه نگین انگشتری تقدیم خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم همه ما خادم غدیر باشیم، گفت: تلاش کنیم که همه ما ولو در جمع خانوادگی خود به مناسبت عید غدیر یک جشن کوچک برپا کنیم و سفره‌های عیدانه عید غدیر را داشته باشیم.

معاون فرهنگی، آموزشی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: البته تعداد موکب‌های در بیرجند بیش از این موارد است و ما در خیابان محلاتی، ابوذر و … نیز موکب داریم و این ۲۰ موکب تنها محدود به بحث مهمانی بزرگی است که در حدفاصل میدان شهدا تا میدان اول مدرس برپا می‌شود.

کد خبر 5828304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha