۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۲۶

تظاهرات مردمی علیه آمریکا و اسرائیل در استانبول

تظاهرات مردمی علیه آمریکا و اسرائیل در استانبول

تعداد زیادی از مردم در استانبول علیه تجاوزهای اشغالگران قدس به مردم مظلوم فلسطین و نیز در محکومیت حمایت‌های آمریکا از این رژیم تظاهرات گسترده‌ای را برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، مردم استانبول به منظور اعتراض به حمایت آمریکا از حملات رژیم صهیونیستی تجمع بزرگی برگزار کردند.

به گزارش آناتولی، اعضای چارچوب همبستگی غزه به سمت کنسولگری ایالات متحده راهپیمایی کردند و شعارهایی مانند «از نهر تا بحر، فلسطین آزاد خواهد شد» را سر دادند.

یک سازمان غیردولتی در استانبول این تظاهرات را سازمادهی کرده و آن را مقابل ساختمان کنسولگری آمریکا در این شهر برگزار کرد.

تظاهرکنندگان حمایت آمریکا از اشغالگران قدس را محکوم کردند.

معترضان مردمی پلاکاردهایی با مضامین «مقاومت شریف در غزه» و «اسرائیل قاتل» حمل می‌کردند و شعار می‌دادند: «از نهر تا بحر، فلسطین آزاد خواهد شد».

«اسامه اوزدمیر» (Usame Ozdemir) که به نمایندگی از چارچوب همبستگی غزه صحبت می‌کرد، از شرکت کنندگان در راهپیمایی‌های همبستگی فلسطینیان در آمریکا و اروپا قدردانی کرد.

در همین حال، گروه دیگری نیز روز یکشنبه در منطقه اوسکودار استانبول در اعتراض به حملات صهیونیست‌های اشغالگر به غزه تجمع کردند. آنها در نزدیکی ایستگاه مترو فیستیکاگاچی تجمع کردند و شعارهایی علیه صهیونیست‌ها سردادند.

کد خبر 6104595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      0 0
      یا عکس مشکل داره یا متن خبر. کو تجمع بزرگ؟