۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۴۹

رییس هیأت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان زنجان:

ورزش اقشار خاص جامعه مورد توجه قرار گیرد

ورزش اقشار خاص جامعه مورد توجه قرار گیرد

زنجان- رییس هیأت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان استان زنجان گفت: ورزش نابینایان و کم‌بینایان باید بیش از سایر اقشار جامعه مورد توجه قرار گیرد.

جلیل نصیری‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه رویکرد هیأت ورزش نابینایان و کم‌بینایان استان زنجان برای دوره چهار ساله، تدوین برنامه‌های عملی برای توسعه رشته‌های تحت پوشش این هیأت است، افزود: معتقدیم ورزش نابینایان و کم‌بینایان نیاز به توجه بیش از پیش دارد.

وی با تاکید بر اینکه این هیأت نسبت به اکثر هیأت‌های ورزشی وظایف متمایزتری دارد، اظهار کرد: وقتی صحبت از ورزش نابینایان و کم‌بینایان به میان می‌آید، باید این موضوع را نیز در نظر داشته باشیم که جامعه هدف این هیأت با سایر ورزشکاران ویژگی‌های خاص خود را دارند و این می‌طلبد که از حمایت‌های ویژه‌ای برخوردار باشند.

این فعال ورزشی با یادآوری اینکه تلاش می‌کنیم تا گروه‌های هدف را ترغیب به حضور در عرصه ورزش کنیم، ادامه داد: یکی از چالش‌های جدی فرا روی گروه‌های هدف این هیأت، مسئله توانبخشی است که رابطه مستقیمی با سلامت این قشر داشته و در صورت اهتمام به این موضوع، بسیاری از مشکلات این گروه نیز مرتفع خواهد شد.

رئیس هیأت ورزش نابینایان و کم‌بینایان استان زنجان با اشاره به اینکه رویکرد این هیأت، سرمایه‌گذاری بر روی رشته‌های مدال‌آور است، خاطرنشان کرد: پرداختن به رشته‌هایی از قبیل دو و میدانی و شنا می‌تواند زنجان را در این عرصه جزو مدعیان کرده و به مرور به قطب این رشته‌ها در کشور تبدیل کند.

نصیری‌مقدم با بیان اینکه با تأمین اعتبار قادر خواهیم بود به بسیاری از اهداف خود دست یابیم، عنوان کرد: یکی از اهداف این هیأت برای دوره چهار ساله، ترویج رشته‌هایی چون گلبال، شطرنج و پاورلیفتینگ است که امیدواریم با حمایت‌های مالی بتوانیم به این مهم در بازه زمانی تعیین شده دست یابیم.

کد خبر 6111479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha