۱۶ شهریور ۱۳۸۷، ۱۲:۵۷

علی کریمی :

هر جا قطبی بخواهد بازی می کنم / امیدوارم برای پرسپولیس مفید باشم

هر جا قطبی بخواهد بازی می کنم / امیدوارم برای پرسپولیس مفید باشم

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد بتواند در فصل جاری رقابتهای لیگ برتر و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم عملکرد موثری داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی کریمی که پس از نشست صبح امروزش با داریوش مصطفوی در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: از اینکه دوباره به پرسپولیس برگشتم خوشحالم و امیدوارم بتوانم خواسته های هواداران را برآورده کنم و برای تیمم مفید واقع شوم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حضورش در پرسپولیس به دعوت نشدنش به تیم ملی ربط دارد گفت: پیوستنم به پرسپولیس ربطی به تیم ملی ندارد و برای این تیم در مسابقات مقدماتی جام جهانی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در دیدار با عربستان هم به پیروزی برسد.

علی کریمی خود را تابع تصمیمات افشین قطبی دانست و خاطرنشان کرد: من تابع تصمیم سرمربی تیم هستم و تمام تلاشم را خواهم کرد که بتوانم خواسته های او را در زمین پیاده کنم. قطبی مربی بزرگی است که فصل قبل پرسپولیس را قهرمان ایران کرده و در هر پستی که بخواهد بازی می کنم و تابع نظر او هستم.

هافبک پیشین تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان و القطر در پایان از امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال ومسئولان باشگاه مس کرمان که خواستار حضور وی در این دو تیم بودند تشکر کرد.

قرار است علی کریمی عصر امروز نخستین تمرین خود را به همراه تیم فوتبال پرسپولیس انجام دهد. کریمی با قراردادی 10 ماه به تیم فوتبال پرسپولیس پیوسته است.

کد خبر 744752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha