۱۸ مهر ۱۳۸۷، ۱۵:۴۱

نامه علی کریمی به کفاشیان/

رفتارهای اخیر دور از خلوص نیت بود

رفتارهای اخیر دور از خلوص نیت بود

علی کریمی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال دلایل کناره گیری خود را از تیم ملی تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن نامه علی کریمی خطاب به کفاشیان که متن آن در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفت به شرح زیر است :به اطلاع جنابعالی می رساند با آنکه بیش از صد بار افتخارپوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتم همچنان این پیراهن برایم عزیز و مقدس است. اتفاقات چند ماه اخیر و موانعی که در راه حضور من در تیم ملی به وجود آمد دور از مهر و محبت و خلوص نیت بوده. امروز احساس می کنم تیم ملی و گردانندگان آن با نبود این حقیر آرامش و تمرکز بهتری برای رساندن تیم ملی به سرمنزل مقصود خواهند داشت.

کریمی تصریح کرد : از این رو با تمام علاقه و عطش که در راه رسیدن به تیم ملی دارم نوعی احساس تحمیلی مرا رنج می دهد. فشار رسانه ها و مردم انتخاب واقعی را از انتخاب کننده بازیکنان سلب نموده از این رو با توجه به جو فعلی ضمن عذرخواهی از مردم خوب و فهیم و تمامی آنهایی که با محبت و مهرصادقانه مرا پذیرا شده اند به خاطر مصلحت تیم ملی و با آرزوی توفیق برای دوستان ملی پوش دعاگوی آنان در راه پرفراز و نشیب تا جام جهانی هستم. امیدوارم جنابعالی و مردم خوب شرایط مرا درک کرده باشند و بدانند که این تصمیم سخت و مشکل را صرفا به خاطرمصالح تیم ملی گرفته ام.

وی تاکید کرد : زمانی با حضورم به تیم ملی خدمت می کردم و امروز با خداحافظی از تیم ملی خدمت بیشتری انجام داده ام. به امید صعود تیم ملی به جام جهانی و خوشحالی تمام ملت عزیز ایران.

کد خبر 762364

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha