۲۳ مهر ۱۳۸۷، ۱۲:۵۲

پاسخ مدیر برنامه های کریمی به اظهارات علی دایی

پاسخ مدیر برنامه های کریمی به اظهارات علی دایی

مدیر برنامه های علی کریمی که طی روزهای گذشته مورد خطاب سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان قرار گرفته است به اظهارات وی پاسخ گفت.

ابوالفضل جلالی درگفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به صحبت های اخیر علی دایی و نقش او در کناره گیری علی کریمی از تیم ملی گفت: هشت سال است به عنوان مشاور معنوی علی کریمی با کمترین منافع مالی یا سوء استفاده های مرسوم در فوتبال همراه او هستم و برخلاف پرچسب هایی که به من زدند تا به حال ریالی بابت دستمزد و یا موارد دیگر دریافت نکرده ام.

وی در پاسخ به این اظهار نظر علی دایی که " کریمی می تواند در رئال مادرید و بارسلونا بازی کند" گفت: ایشان درست می گوید. کریمی با توجه به استعداد و موهبت خدایی که دارد می توانست در این تیم ها بازی کند اما او فاقد همت و انگیزه های لازم برای استفاده از این موهبت الهی است. کریمی جاه طلبی و خودنمایی لازم را ندارد و رسیدن به ثروت های کلان از فوتبال در وجودش کم رنگ است. او منزوی و در خود فرو رفته است و هیچگاه تن به مصالح روزگار برای پیشرفت نمی دهد.

جلالی ادامه داد: اینها موانعی است که جلوی پیشرفت کریمی را گرفته است. من و دیگران به عنوان مشاوران او در این سالها خون دلها خورده ایم و تلاش های بسیاری کرده ایم و اگر هم او تا اینجا رسیده است با خواهش و تمناهای ما بوده است. به طور مثال کریمی وقتی به ایران بازگشت حتی با شرایطی که داشت با پیشنهادهایی از اسپانیا ، آمریکا، ژاپن و امارات مواجه بود اما او که در خارج دچار افسردگی شده بود ترجیح داد با سماجت و لجبازی خودش به ایران برگردد. در اینجا مشاور چه می تواند بکند؟

مدیر برنامه های علی کریمی در ادامه پاسخ خود به اظهارات علی دایی به نوشتن نامه های کریمی اشاره کرد و گفت: حضور در تیم ملی موهبتی است که بازیکنان برای رسیدن به آن سرودست می شکنند. کریمی هم یکی از عاشقان تیم ملی بود و در ابتدای کار هم این کریمی بود که با مصاحبه خود زمانی که اسمی از دایی برای سرمربیگری تیم ملی نبود صریحا خواستار بکارگیری وی برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال شد.

وی افزود: کریمی حسن نیت خود را نشان داد اما رفتار دایی با کریمی اینگونه نبود. بازیکنی که در خارج کشور تحت فشارهای روحی بود و در فشار عصبی قرار داشت با 108 بازی ملی از سوی علی دایی با حالتی تحقیر آمیز از تیم ملی بیرون انداخته شد و زمانی که با وساطت ریاست محترم جمهور و حاج سید حسن خمینی و دیگر خیراندیشان ملی دستور بازگشت کریمی به تیم ملی صادر شد بازهم درها به روی او بسته ماند. از همان روزها بود که کریمی متقاعد شد دایی دیگر علاقه ای به حضور او در تیم ملی ندارد.

جلالی ادامه داد: از همان روزها بود که کریمی تصمیمش را گرفت و بعد از اینکه دعوت شد با این ذهنیت که تحمیل شده به تیم ملی است و با خواست و قلب سرمربی دعوت نشده و فشار مطبوعات باعث این کار شد ، حضور در تیم ملی را نپذیرفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: من از همان ابتدا هم با تصمیم کریمی مخالف بودم اما ایشان توجهی نکرد. در مورد نوشتن نامه های کریمی هم باید بگویم که او زیاد اهل مصاحبه و گفتگو نیست و همین ارتباط با رسانه ها و مردم را هم ما حفظ کرده ایم. اگر کریمی می خواست خودش مصاحبه کند کلماتی بکار می برد که برایش حاشیه درست می کرد اما ما همان کلمات را با چیدمان بهتر اعلام می کردیم.

جلالی در پایان گفت: هیچگاه به دنبال حاشیه سازی برای تیم ملی نبوده ام و حالا هم قصد این کار را ندارم.

کد خبر 764925

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha