۲ اردیبهشت ۱۳۸۸، ۱۰:۳۴

درگفتگو با مهر اعلام شد:

آغاز صادرات گوشت مرغ در ماه جاری

آغاز صادرات گوشت مرغ در ماه جاری

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران از آغاز صادرات گوشت مرغ به کشورهای عراق، تاجیکستان، ارمنستان و سایر کشورهای همسایه در ماه جاری خبر داد.

حسین مقدم نیا در گفتگو با مهر گفت: براساس صدور مجوز صادرات 30 هزار تنی گوشت مرغ از سوی وزارت جهاد کشاورزی، زمینه های لازم برای آغاز صادرات در ماه جاری توسط اتحادیه در حال انجام است.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران با اشاره به آمادگی اتحادیه های مرغداران برای صادرات مرغ به کشورهای همسایه، بیان کرد: در حال حاضر بالغ بر25 اتحادیه مرغداران در کشور وجود دارد که البته کلیه آنان نمی توانند به امر صادرات بپردازند، این در حالی است که هم اکنون اتحادیه مرغداران مازندارن آمادگی صادرات 8 هزار تن گوشت مرغ به کشورعراق را دارد.

وی با تاکید بر بازاریابی مناسب برای صادرات مرغ، اظهارداشت: در مراحل اولیه باید مکانهایی مشخص برای مراجعه اتحادیه هایی که امکان صادرات دارند در کشور فراهم شود، ضمن اینکه نیازکشورهای درخواست کننده نیز از طریق این مکانها قابل بررسی و پاسخ خواهد بود.

مقدم نیا با اشاره به بازاریابی مناسب برای صادرات مرغ به کشورهای عراق، تاجیکشتان، ارمنستان و کشورهای همسایه افزود: میزان صادرات مرغ به این کشورها به میزان درخواست آنان بستگی دارد، ضمن اینکه صادرات تاثیری بر تولید، کمبود مرغ و یا افزایش قیمتهای داخلی ندارد.

کد خبر 865157

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha