۲۰ مهر ۱۳۸۸، ۱۷:۲۰

علی کریمی:

تساوی برابرسایپا عادلانه نبود/استیل‌آذین موافقت کند برمی گردم پرسپولیس

تساوی برابرسایپا عادلانه نبود/استیل‌آذین موافقت کند برمی گردم پرسپولیس

هافبک شماره 8 تیم فوتبال استیل آذین گفت: اگر مسئولان باشگاه استیل آذین موافقت کنند، با کمال میل حاضرم نیم فصل به پرسپولیس بازگردم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی پس از تساوی عصر دوشنبه تیم فوتبال استیل آذین برابر سایپا در مورد بازگشت دوباره اش به پرسپولیس گفت: بارها در این خصوص صحبت کرده ام اما باز هم می گویم تابع تصمیم مدیران باشگاه استیل آذین هستم. البته درصورت توافق دو باشگاه استیل آذین و پرسپولیس، باکمال میل حاضرم به پرسپولیس بازگردم.

وی اضافه کرد: البته آقای حبیب کاشانی آنقدر فهیم و حرفه ای هستند که اگر نیازی به جذب من داشته باشد، بصورت مستقیم با مدیران باشگاه استیل آذین مذاکره خواهند کرد.

کاپیتان تیم فوتبال استیل آذین در خصوص تساوی تیمش برابر سایپا اظهار داشت: در این مسابقه توپ و میدان در اختیار ما بود اما روی حادثه دو گل دریافت کردیم که همین مساله از نظر روحی بازیکنان ما را دچار مشکل کرد. البته با گل زودهنگامی که در ابتدای نیمه دوم به ثمر رساندیم، نبض بازی در اختیار ما قرار گرفت و حتی می توانستیم گل‌های بیشتری را هم به ثمر برسانیم.

کریمی در پایان گفت: نتیجه مساوی در این دیدار عادلانه نبود زیرا با عملکرد بازیکنان تیم ما برابر سایپا، باید 3 امتیاز این مسابقه را کسب می کردیم.

دیدار تیم‌های فوتبال سایپا کرج و استیل آذین در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که عصر امروز در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

کد خبر 963726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha