۱۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۳۹

معاون آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد؛

اجرای آموزش‌های مهارتی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان

اجرای آموزش‌های مهارتی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان

سمنان- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از اجرای آموزش‌های مهارتی در شهرک‌های صنعتی استان، طبق یک تفاهم نامه همکاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رشیدی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی آموزش و پرورش استان سمنان ضمن اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش، صنعت معدن و تجارت و شهرک‌های صنعتی سمنان، تاکید کرد: آموزش در فضای کار موضوع تفاهم نامه است.

وی با بیان اینکه برگزاری همایش‌های تخصصی، ارائه مشاوره‌های شغلی و… به دانش آموزان در زمره اهداف این تفاهم نامه است، افزود: این تفاهم نامه به دنبال همکاری در راستای تأسیس هنرستان‌های تخصصی جوار و وابسته صنایع است.

معاون آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه همکاری در اجرای برنامه آموزش همراه با تولید در هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کار دانش را از جمله مهمترین این اهداف این تفاهم نامه است، تاکید کرد: این تفاهم نامه بر همکاری در اجرای آموزش‌های مهارتی شاخه‌ی کاردانش در مراکز آموزشی صنعت و شهرک صنعتی تاکید دارد.

رشیدی بیان کرد: حمایت از آموزش و پرورش در تجهیز هنرستان‌ها و همکاری در ساخت هنرستان‌های جوار صنعت در شهرک‌های صنعتی از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

کد خبر 5800194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha