۷ آذر ۱۴۰۲، ۸:۱۷

بعد از پرسپولیس و آلومینیوم؛

ذوب آهن به جمع شاکیان استقلال اضافه شد/ حرکت به سمت کسر امتیاز

ذوب آهن به جمع شاکیان استقلال اضافه شد/ حرکت به سمت کسر امتیاز

باشگاه ذوب آهن از استقلال تهران به دلیل عدم رعایت قانون سقف بودجه شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ذوب آهن و استقلال تهران در هفته یازدهم لیگ برتر روز شنبه ۴ آذر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

پس از اتمام این بازی، مدیران باشگاه ذوب آهن با ارسال نامه‌ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، از باشگاه استقلال به دلیل عدم رعایت قانون سقف بودجه شکایت کردند. پیش از ذوب آهن، باشگاه‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک هم از آبی‌های پایتخت به همین دلیل شکایت کرده بودند تا جمع شاکیان پرونده استقلال به عدد ۳ برسد.

قرار است جلسه رسیدگی به پرونده باشگاه استقلال طی امروز و فردا (۷ و ۸ آذر) در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تشکیل شود و باید دید از آبی پوشان همانند سپاهان (۴ امتیاز) و پرسپولیس (یک امتیاز) امتیازی کسر خواهد شد یا خیر.

کد خبر 5951943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علمدار سینایی IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
      0 1
      حالا ببینید این بازی کثیف لیگ ایران را یک تیم بدون تخلف بازی کرده امتیاز جمع کرده اومده ضدر جدول یک مشت ادم علاف افتادن دنبالش جهت کسر امتیاز کردن اگر خدا جای حق باشه وعدالت کمیته انضباطی هم عدالت خدایی داشته باشند روی همه این شاکی ها سیاه میشه چون واقعا این تیم نتونست بازیکنای موردنظر سرمربی را جذب