۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۳

هاشمی در دفاع از وزیر پیشنهادی کشور عنوان کرد؛

تلفیق ویژگی‌های سیاسی، امنیتی، اجتماعی و عمرانی در وزیر کشور

تلفیق ویژگی‌های سیاسی، امنیتی، اجتماعی و عمرانی در وزیر کشور

نماینده بیرجند در مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی کشور اظهار کرد: تلفیق ویژگی‌های سیاسی، امنیتی، اجتماعی و عمرانی و شخصیت وزیر پیشنهادی کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسن هاشمی نماینده موافق برنامه‌های اسکندر مؤمنی وزیر پیشنهادی کشور عصر امروز (سه شنبه) در هفتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم صحن علنی مجلس اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در ۳۱ تیرماه در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس معیارهای مهم در رأی اعتماد وزرای پیشنهادی را بیان کردند. فرمودند فردی امین، صادق، متدین و از بن دندان معتقد به جمهوری اسلامی، پایبند باشد را به عنوان میدان دار انتخاب کنید. دکتر مؤمنی طبق سوابق در ویژگی‌های شمارش شده از سوی رهبری سرآمد هستند.

وی عنوان کرد: اهم ویژگی‌های وزیر پیشنهادی کشور تلفیق ویژگی‌های سیاسی، امنیتی، اجتماعی و عمرانی و شخصیت ایشان در راستای کار ویژه‌های کشور و نگاه سیاسی، عمرانی و امنیتی در رویکرد ایشان محرز و مسلم است. ایشان همچنین رویکرد تعاملی و اقناعی به موضوعات و مسائل دارند که در دوران وزارت می‌تواند کمک کننده باشد.

این نماینده مجلس در پایان بیان کرد: وزارت کشور در جایگاهی قرار دارد که با بسیاری از نهادها در ارتباط است. دکتر مؤمنی همیشه در تلاش برای پیشبرد امور مختلف بوده و تجربه‌های مدیریتی ایشان در مناصبی که داشتند پر بار بوده است. کاهش تصادفات جاده‌ای در کارنامه ایشان می‌درخشد. سابقه جانشینی رئیس پلیس کشور بیانگر جایگاه درخشان ایشان در مسیولیت‌های محوله بوده است.

کد خبر 6202026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha