۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۱۸

فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد؛

حمایت‌های مالی و درمانی ارتش برای درمان ناباروری زوج‌های ارتشی

حمایت‌های مالی و درمانی ارتش برای درمان ناباروری زوج‌های ارتشی

کرمانشاه- فرمانده نیروی زمینی ارتش از حمایت‌های مالی و درمانی ارتش برای درمان ناباروری زوج‌های شاغل در یگان‌های مختلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر کیومرث حیدری بعد از ظهر سه شنبه در چهارمین جشنواره حضرت علی اصغر (ع) و تقدیر از متولیان طرح «لبیک ۲۴» در کرمانشاه و با حضور تعدادی از کارکنان ارتشی که با درمان صاحب فرزند شدند، اظهار کرد: نازایی نقص نیست بلکه بیماری است که با وجود پیشرفت‌های خوب پزشکی قابل درمان است.

وی با اشاره به اینکه داشتن فرزند عنایتی است که خداوند متعال به زوج‌ها عطا کرده است، افزود: فرزند موجب استحکام بنیان خانواده می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تعدادی از کارکنان یگان‌های مختلف با مشکل نازایی مواجه بودند که بنا بر وظیفه پا در این عرصه گذاشتیم و با پشتیبانی‌های مالی و معنوی حامی زوج‌های نابارور در یگان‌های مختلف ارتش بودیم.

امیر حیدری با اشاره به اقدامات ارتش برای درمان زوج‌های نابارور، ادامه داد: تلاش کرده‌ایم با حمایت‌های مالی، درمانی و معنوی در قالب پرداخت وام‌ها، تسهیلات بلاعوض، هزینه‌های درمانی ناباروری و… در کنار این زوج‌ها باشیم و آنها را تنها نگذاریم.

وی گفت: با حمایت‌های درمانی صورت گرفته از سوی ارتش، امروز تعدادی از این زوج‌های نابارور صاحب فرزند شدند، لذا شکرگزار این موهبت هستیم.

امیر حیدری خاطر نشان کرد: ارتش در بحث هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور به گونه‌ای عمل کرده است که از لحاظ مالی فشار مضاعفی به خانواده‌ها تحمیل نشود.

وی با تاکید بر اینکه روند درمان ناباروری صبوری و تحمل رنج درمان می‌خواهد، به زوج‌هایی که در مرحله درمان قرار دارند توصیه کرد که صبوری به خرج دهند چرا که روند معمول درمان باید طی شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم از زوج‌هایی که با درمان صاحب فرزند شدند و همچنین متولیان طرح لبیک ۲۴ در کرمانشاه توسط فرمانده نیروی زمینی ارتش تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6146726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha