۳۰ خرداد ۱۴۰۵، ۱۶:۰۷

حدود ۱۸ هزار زائر در شبانه روز گذشته از مرز تردد کردند

حدود ۱۸ هزار زائر در شبانه روز گذشته از مرز تردد کردند

ایلام - فرماندار مهران گفت: حدود ۱۸ هزار زائر در شبانه روز گذشته از مرز تردد کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر نعمتی از ثبت افزون بر ۱۸ هزار رفت و آمد در پایانه مرزی و بین‌المللی شهید سلیمانی در نیمه‌شب گذشته تاکنون خبر داد و گفت:همه‌ امکانات لازم برای میزبانی شایسته از زائران محرم بسیج شده است.

نعمتی با تشریح تازه‌ترین وضعیت رفت و آمد در مهم‌ترین دروازه زمینی ایران به سوی کربلا اظهار کرد:هم‌زمان با نزدیک شدن به روزهای حزن‌انگیز تاسوعا و عاشورای حسینی، روند ورود و خروج و استقبال زائران از پایانه مرزی مهران شتاب چشمگیر گرفته است.

کد مطلب 6865966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha