حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری

حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری

رسانه‌های لبنانی از حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف جنوب لبنان و استفاده از بمب‌های فسفری و خوشه‌ای ممنوعه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد جنگل «علی الطاهر» در حومه منطقه «نبطیه علیا» در جنوب این کشور هدف حملات شدید توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، در این حملات از بمب‌های فسفری و خوشه‌ای که استفاده از آن‌ها طبق قوانین بین‌المللی ممنوع است، استفاده شده است.

کد مطلب 6865307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      3 1
      خدایا مردم مظلوم بی دفاع از دست ظالم نجات بده
    • IR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      2 2
      این صهیونیستهای جهنمی با تجاوز جنایت زاده شده و بقایشان هم با تجاوز جنایت قتل غارت کشتار دزدی است لعنت بر امریکای شیطان کثیف که از این رژیم حمایت میکند چون امریکا هم مثل اسرائیل جعلی است و بر پایه تجاوز کشتار شکل گرفته تاریخ و اصالت ندارد !