۲۵ بهمن ۱۳۸۶، ۱۴:۰۰

/ لیگ برتر واترپلو/

تیم ایران توسعه کرج قهرمان جام هفدهم شد

تیم ایران توسعه کرج قهرمان جام هفدهم شد

تیم ایران توسعه کرج عنوان قهرمانی هفدهمین دوره مسابقات واترپلو لیگ برتر باشگاههای کشور را به خود اختصاص داد .

به گزارش خبرنگار مهر، فینال سوم و نهایی هفدهمین دوره مسابقات واترپلو لیگ برتر باشگاههای کشور از ساعت 12 امروز در استخر آزادی تهران به قضاوت هوشنگ حافظی و نادر غفوری آغاز شد. دو تیم در شرایطی در فینال سوم مقابل هم قرار گرفتند که هر کدام یک برد و یک باخت را در مسابقه های رفت و برگشت به دست آورده بودند .

بازی بسیار سنگین و پر برخورد دو تیم تا پایان پریود دوم پایاپای پیش رفت و ایران توسعه تنها با اختلاف یک گل و با نتیجه 2 بریک از حریف خود پیش بود. در پایان پریود سوم ایران توسعه 5 بر3 جلو افتاد و در دقایق پایانی بازی با دو گلی که مهدی عماد و سید سعید میر مهدی به ثمر رساندند، بازی را با برتری 7 بر4 پشت سرگذاشت و جام قهرمانی لیگ برتر واترپلو را تصاحب کرد.

پس از تیم ایران توسعه کرج که عنوان قهرمانی مسابقات را به دست آورد، تیم نفت و گاز گچساران نایب قهرمان شد، دانشگاه آزاد ابهر بر سکوی سوم لیگ برتر قرار گرفت و نفت امیدیه چهارم شد.

برای ایران توسعه کرج سید سعید میرمهدی (3 گل)، مهدی عماد (2 گل)، خشایار جلالی و مجید غلامی گلزنی کردند. گلهای نفت و گاز گچساران را نیز علی پیروز خواه (2 گل) و میلاد محمدی (2 گل) به ثمر رساندند.

هفدهمین دوره لیگ برتر واترپلو از 15 شهریور ماه گذشته با شرکت 11 تیم در دو گروه مقدماتی آغاز شد.

مسابقات رده بندی برای تعیین مقام های هفتم تا یازدهم امروز و فردا بین تیم های تربیت بدنی فارس، شهدای ذغال سنگ کرمان، دانشگاه آزاد تهران، شهرداری تبریز و صنعت نفت آبادان در یک جدول دوره ای و در استخر آزادی تهران برگزار می شود.

مجید غلامی آقای گل شد
مجید غلامی بازیکن تیم ایران توسعه کرج با 54 گل زده آقای گل مسابقات واترپلو لیگ برتر باشگاههای کشور شد. جاسم منصوری از تیم دانشگاه آزاد ابهر با 35 گل زده در رده دوم جدول گلزنان قرار گرفت و میثم جعفری از نفت امیدیه با 30 گل زده در این رده بندی سوم شد.

کد خبر 638638

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha