۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۲۰

اپلیکیشن کتاب «کبریت کم‌خطر» منتشر شد

اپلیکیشن کتاب «کبریت کم‌خطر» منتشر شد

اپلیکیشن کتاب «کبریت کم‌خطر» که شامل مجموعه‌ای از نثرها و داستان‌های طنز منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، اپلیکیشن کتاب «کبریت کم‌خطر» شامل صدها صفحه داستان و نثر طنز به همراه زندگی‌نامه و کاریکاتور طنزپردازان، در فضای مجازی برای دانلود قرار دارد و علاقه‌مندان با دریافت این اپلیکیشن می‌توانند به گزیده کاملی از آثار طنزپردازان مطرح کشور دسترسی داشته باشند.

این برنامه به عنوان برگزیده «بازار» در بخش کتاب و سرگرمی شناخته شده است و مخاطبان برای دانلود، می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.

کتاب «کبریت کم‌خطر»، شامل گزیده شعر طنز بعد از انقلاب است که به انتخاب علیرضا لبش، توسط انتشارات سوره مهر حوزه هنری  به چاپ رسیده است. این کتاب حاصل سال‌ها مطالعه و بررسی نثر و داستان طنز است و نمونه‌های قابل تأمل و شاخص داستان و نثر طنز که بعد از انقلاب اسلامی نوشته شده در این کتاب آمده است.

اپلیکیشن «کبرین کم خطر» دارای محتوای متنی است، محیط آن به‌طوری طراحی شده که کارایی لازم را داشته باشد و مطالعه نوشته‌ها در آن بدون کمترین مزاحمت انجام پذیرد. رنگ‌بندی زنده و هماهنگ، فونت مناسب، آیکن‌های یکدست، چیدمان مرتب اجزای صفحه و عملکرد صحیح در نمای افقی و عمودی از جمله نقاط قوت قابل ذکر در ظاهر این اپلیکیشن اندرویدی هستند. در کل باید گفت که چهره «کبریت کم خطر» کاربرپسند و کم نقص بوده است؛ هرچند با دقت نظر بیشتر، می توانست جذاب‌تر نیز باشد.

از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به جابه‌جایی سریع و بدون پیچیدگی بین بخش‌های مختلف و استفاده راحت از امکانات موجود در آن اشاره کرد.  

کتاب «کبریت کم خطر» به قلم علیرضا لبش نوشته شده و کارتونیست آن پروا کارخانه است. اپلیکیشن این کتاب نیز  تهیه کننده سید علی روح الامین، برنامه نویس میلاد صالحی و طراح لوگو سید ابوالفضل طاهری است.

کد خبر 3868724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha